Wabby Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg ble jåhnn jeg og Digger fyren Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg ble Dirty Harry Lenke til kommentar
xthal Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Du er tøff, sterk og rå... samt ligner påRambo Du er kanskje ikke den som snakker mest, men du får resultater. *grynt* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg også ble Arnold! Sant jeg ligner? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 ehhh... trykket du at du var mann eller noe sånnt??? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Arnold Du er den generiske Arnold. Den som klarer det meste, alt fra roboter til slemme terrorister. Vel, alt utenom barnehageunger... men la oss ikke snakke om det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 ehhh... trykket du at du var mann eller noe sånnt??? Nei, men den sa at jeg var Arnold likevel. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Eg la merke til at man blir det man velger som kommentar i slutten. Altså hele testen var crap for det er det siste som man velge som avgjør kem man blir. :/ der tar du grundig feil! Jeg valgte "I'll be back" Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på John McClane Så lenge det er jul, du er fyllesyk og kan ha på deg t-skjorte er du glad. så yipee ka yey, motherfucker! Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på Arnold Du er den generiske Arnold. Den som klarer det meste, alt fra roboter til slemme terrorister. Vel, alt utenom barnehageunger... men la oss ikke snakke om det. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hehe. Ble Arnold Hvem vil da ikke ha I'll be back på graven? Det SKAL jeg ha uansett Lenke til kommentar
sparks Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på Lara Croft Så synd at dine filmer ikke er så gode som de burde være, men du har flere fordeler. I hvert fall to. omg lol da Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Så synd at dine filmer ikke er så gode som de burde være, men du har flere fordeler. I hvert fall to. Lets make that 3.. fire?.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på Dirty Harry Du tror på enkle løsninger, og går gjerne over et par lik for å opprettholde loven. Make my day,punk! Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på Rambo Du er kanskje ikke den som snakker mest, men du får resultater. jippi Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ble Rambo ja.. hyggelig.. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hvem vil da ikke ha I'll be back på graven? Det SKAL jeg ha uansett fy ****** det hadde vert rått! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på John McClane Så lenge det er jul, du er fyllesyk og kan ha på deg t-skjorte er du glad. Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på Lara Croft Så synd at dine filmer ikke er så gode som de burde være, men du har flere fordeler. I hvert fall to. . 2 fordeler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå