SnowDOG_ Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hvilken helt er du? http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/testdeg...ticle177813.ece Eg ble: Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på Arnold Du er den generiske Arnold. Den som klarer det meste, alt fra roboter til slemme terrorister. Vel, alt utenom barnehageunger... men la oss ikke snakke om det. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på John McClane Så lenge det er jul, du er fyllesyk og kan ha på deg t-skjorte er du glad. hvem er det??? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på John McClane Så lenge det er jul, du er fyllesyk og kan ha på deg t-skjorte er du glad. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på Lara Croft Så synd at dine filmer ikke er så gode som de burde være, men du har flere fordeler. I hvert fall to. Lenke til kommentar
zed Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg er *tattatttatDAAA* Captain Amerrrrrica! *leia* Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på Arnold Du er den generiske Arnold. Den som klarer det meste, alt fra roboter til slemme terrorister. Vel, alt utenom barnehageunger... men la oss ikke snakke om det. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Noen her som kan fortelle meg hvem John McClane er?? jeg er flink å huske trynet på folk, og hva de heter i de forskjellige filmene, men klarer aldri å huske hva folk heter i virkeligheten. Og heller ikke forbinde noe navn med et ansikt... Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Noen her som kan fortelle meg hvem John McClane er?? Bruce Willis i Die Hard filmene selfølgelig Endret 26. januar 2004 av steffe Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg ble ARnold jeg også I'll be bæææææææææææck Lenke til kommentar
kag Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Arnold Du er den generiske Arnold. Den som klarer det meste, alt fra roboter til slemme terrorister. Vel, alt utenom barnehageunger... men la oss ikke snakke om det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Eg la merke til at man blir det man velger som kommentar i slutten. Altså hele testen var crap for det er det siste som man velge som avgjør kem man blir. :/ Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hva er en "acitonhelt"? Har det noe med syre å gjøre? Lenke til kommentar
kag Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Eg la merke til at man blir det man velger som kommentar i slutten. Altså hele testen var crap for det er det siste som man velge som avgjør kem man blir. :/ Det skjedde ikke hos meg. Jeg valgte "Yippi-ka-yey" og ble Arnold. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på Lara Croft Så synd at dine filmer ikke er så gode som de burde være, men du har flere fordeler. I hvert fall to. Ditto. Men Angelina Jolie er jo.. nam.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg ble "Dirty Harry", jeg! ..valgte "do you feel lucky?" som siste.. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på Dirty Harry Du tror på enkle løsninger, og går gjerne over et par lik for å opprettholde loven. Da er vi to Dirty Harry, Bone Do you feel lucky punk ?? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Du er tøff, sterk og rå... samt ligner på John McClane Så lenge det er jul, du er fyllesyk og kan ha på deg t-skjorte er du glad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå