zup Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 satte med ett uhell på gateway på laptopen med tråløst Dlink 650+ kort, og når jeg skal deaktivte og slette, så lar den seg ikke deaktivere og heller ikke slette. Når jeg uinstallerer kortet og drivere forså og reinstallere, så kommer den gatewayen opp sammens med trådløs forbindelse helt av seg selv uten noen mulighet til å slå den av. tips? Lenke til kommentar
zup Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Tenkte jeg skulle være lur og koble til laptopen via en paralell kabel til servere og få tatt backup av den før reformat... MEN, plutselig hadde jo serveren den samme gatewayen som laptopen og ingenting funket... Noen forslag? Lenke til kommentar
zup Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 fant noe som kan gi litt mer lys på saken her : http://www.intel.com/support/network/wirel...6205-prd944.htm problemet er at jeg ikke får slettet gatewayen, men får den vekk med å sette til maximum power mode save, men da vil den heller ikke ta i mot noen packer fra serveren... Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 jeg vet ikke om du kjører på nett via router, men vist du gjør det, så er det routeren som deler ut gatewayen så da må du antagligvis fjerne den der... det gjorde jeg og da ble jeg kvitt gatewayen i win Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå