Gå til innhold

Kg 7 raid

noosphere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, det gjør det, med biosoppgradering. Men husk at det er de forbaskede problemene med diverse lydkort og raid-kontrolleren, som gjør at lyden stammer og stotrer seg avgårde. Den luntrer avgårde, og du blir veldig flau når du har vennene på besøk, og de skal se den nye datamaskinen din, også hikker og harker den. Ellers er kortet et veldig fint kort, jeg tror det er det beste der ute.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har nå fikset denne evindelige og uholdbare flerringa i lyden, og maskinen har endelig blitt brukbar...puh. Det var egentlig bare å flashe hpt-kontrolleren med den nyeste betadriveren, og den finner dere på: http://www.viahardware.com/faq/kg7kr7/downloads.htm. Xp bæljer og skriker da, men så funker det etterpå! Ja! Dere kan tro jeg ble skuffet når jeg betalte titusenvis av kroner for ny multimediamaskin, og den begynte å gurpe og hakke når jeg spilte av CD-er og mp3-er! Jeg var på nippet til å selge hele skiten og kjøpe meg pentium4. Heldigvis gikk jeg aldri så langt, og det var bra, for det hadde jo vært passe passivt da.

Lenke til kommentar

Du skulle kjøpt deg Pentium 4, De e den absolutt beste og mest stabile Cpuen på markedet.

Dog skal de nevnes at Athlon er raskere, så lenge den funker...

Jeg har en 1400 på ett KT7a- RAID. Den har mildt sagt vært ett hælvette å få til å funke noenlunde normalt...Den funker nu, men den skal pensjoneres til fordel for en P4 1700 med GF3 og 512mb RDRAM...

Gleder meg....

Lenke til kommentar

Har problemer med KG-7 raid kortet mitt.

jeg har 2stk 40GB hardisker i stripping Raid

men når jeg går inn på min datamaskin, oppgir

windows hardiskene til å være 62GB

HVA KAN VÆRE GALT??

ellers:

AMD1400 1050MB DDR-Ram

GF3 sulfio....

[ Denne Melding var redigert av: boogie på 2001-10-29 13:19 ]

Lenke til kommentar

Jaså gitt...

Quote:

On 2001-10-26 13:10, Beemer skrev:

Du skulle kjøpt deg Pentium 4, De e den absolutt beste og mest stabile Cpuen på markedet.

Dog skal de nevnes at Athlon er raskere, så lenge den funker...

Jeg har en 1400 på ett KT7a- RAID. Den har mildt sagt vært ett hælvette å få til å funke noenlunde normalt...Den funker nu, men den skal pensjoneres til fordel for en P4 1700 med GF3 og 512mb RDRAM...

Gleder meg....

Kjøp heller et Tiger MP ++

Billigere og raskere...

PS; Sikker på at du ikke har glemt å oppdatere OS og drivere i det siste?

bare lurte...

Min trofaste 850@988 har funka perfekt etter oppgradering av BIOS av mitt KT7-A RAID.

Og gudene skal vite at jeg tynern, :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...