Vapula Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hei, Er det noen som har noen gode forslag på kabinetvifter som bråker lite samtidig som de flytter bra med luft? Er primært ute etter 2 stk vifterm den ene skal stå nede i fronten(blåse inn), mens den andre skal stå oppe bak(blåse ut). Lavt støynivå er særdeles viktig. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Sjekk Papst viftene på www.microplex.no . De er super. Lenke til kommentar
Vapula Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Har sett på denne, virker jo bra og stille den. Noen som har erfaringer med den? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Feilpostet - Flyttes til riktig sted. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Papst har best ytelse/støy, men det koster. Lenke til kommentar
Vapula Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Da går jeg for Papst hvis ingen andre har noen geniale forslag? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Papst er et genialt forslag. Om du er sikkerlig lur (og har råd) kjøper du viftestyring og dei kraftigaste viftene slik at du kan regulere opp og ned sjølv Lenke til kommentar
Vapula Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Holder meg til Papst viftene, sikkert lurt med viftestyring. Orker bare ikke. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Har enermax kabinettvifter i hele pcen, har også en papst, men det genile med enermax er at man kan justere hastigheten på dem ved hjelp av motstand som sitter i enden på en ledning, kjekt hvis du skal overklokke. Lenke til kommentar
Vapula Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Jada, har selv en prøvd en enermax 80mm. Kjekt med reguleringa, men syns den bråker for mye på laveste nivå. Prøver å gjøre pc'en mest mulig lydløs. Og så syns jeg at enermax-viftene blåser dårlig på laveste nivå. Endret 26. januar 2004 av Vapula Lenke til kommentar
JamesATaber Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Min erfaring med enermax er at lagrene blir slitt etterhvert... noe som etterhvert gir noe mer støy... Jeg vill ha gått for papst viftene.. Endret 26. januar 2004 av JamesATaber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå