Gå til innhold

Alienware Kabinett - bare kabinett?

Anbefalte innlegg

Man får jo på ingen måte bedre ytelse av og kjøpe Alienware...

Da ville jeg heller brukt den formuen jeg hadde spart et annet sted på vannkjøling eller noe annet fett :love:

Du hadde spart mye penger på å ha kjøpt delene selv og bygget den selv, ja. :yes:

Jeg hadde sikkert bruk pengene jeg hadde spart på Vapochill og en über-fet LCD. :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, det ER sikkert mange som mener de kan sette sammen og tweake(ikke overklokke) en like bra maskin som Alienware. Men selv man kan lage en Ferrari-replica vil det aldri bli en Ferrari, hvis dere skjønner hva jeg mener...

Dessuten er noen komponenter (f.eks. skjermkort), ekslusive Alienware utgaver som du ikke får kjøpt noe sted, ergo KAN du ikke bare kjøpe en haug med deler og sette sammen en Alienware selv, som mange tror.

Lenke til kommentar

Hovedsaklig så er det lite du finner på AlienWare's maskiner som du ikke kan få kjøpt i "løsvekt." Hvis du setter opp en tilsvarende pc i et hvilket som helst kabinett så vil du erfare at det ikke mange poengene som skiller de to pc'ene i et hvilket som helst benchmarkprogram. Den store forskjellen er at det som AlienWare selger jo selvsagt er garantert å fungere godt i lag, dette pga. at de skreddersyr løsninger og så selger dem. Når du setter sammen en maskin så hender det kanskje at du møter på en del problemer siden noen av komponentene "kræsjer," dvs. at de ikke er fullt så kompatible. Dette og kabinetter er altså den store forskjellen.

Og ja: De overklokker ikke maskinene de selger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...