GlennDA Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hi! Er det mulig å få tak i kun kabinettet, se link - noen som selger det i Norge? http://www.alienware.com/gaming_main_desktop.aspx It is f..... coooool Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Nei. Dei selges bare gjennom alienware.com med innmat. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Feilpostet - Flyttes til "kabinetter" Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Zeph har rett. Du kan kanskje få tak i kabinettet, men det blir sikkert på en eller annen nettauksjon. Uansett, kabinettet til Alienware er selve kjennetegnet deres. Det viser kvalitet. Og når du ikke har Alienware, hvorfor er det tøft med kabinettet deres da? Det blir det samme som å ha et Dell-kabinett bare for det at du synses det er kult. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Nå er ikke Dell så kult at det gjør noe da... Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Det nærmeste man kommer et Alienware-kabinett i løssalg må vel være denne. Dessverre er foreløplig ingen webshops her i Norge som selger dette kabinettet, eller som har planer om å ta det inn Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 De ser jo ganske så rå ut, men der er bare helt vanlige Chiftec kabinetter med masse plastikk rundt. Jeg mener at en eller annen kompis nevnte at de kunne fåes kjøpt uten innmat, men jeg lurer på om dette bare var bubbel. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=199629 Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Joda. En slags lett etterligning kan en vel si Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Nå er ikke Dell så kult at det gjør noe da... Hehe, nei. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Det var svindyre pcer de hadde der da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Det var svindyre pcer de hadde der da Koster å være kar. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Joda, men i det tilfellet über-kar. Vil gjerne ha meg Alienware, men ser ikke grunnen til å kjøpe så dyre datamaskiner, med mindre man er millionær. Uansett, kan PCene gi en så bra ytelse at de er verdt pengene? Jeg tviler. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Det nærmeste man kommer et Alienware-kabinett i løssalg må vel være denne. Dessverre er foreløplig ingen webshops her i Norge som selger dette kabinettet, eller som har planer om å ta det inn Man kan ikke samennligne et alienware kabintt med det kabinettet der! Det er veldig få likheter mellom alienware kabinettene som sansynligvis er av høy kvalitet og den plastinretningen der! Må nok innrømme at det diabolic kabinettet er noe av det styggeste og mest harry jeg noen gang har sett! Dette har jeg sagt en gang før også, i en annen post, men dette er selvsagt min mening og er ikke ment at de som faktiksk liker det kabinettet skal ta det ille opp! Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 offtopic: Alienware ROCKS Lenke til kommentar
flabben Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 pent! , bare synd at man ikke kan få det uten innmat Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Ville bare nevne at Apple kalte deres G5 maskiner for verdens raskeste kommersielle desktop-maskin, helt til noen (ikke Alienware selv...)kjørte G5 opp mot den største Alienware-maskinen. Mener bestemt at Alienware var rundt 20% raskere i alle testene. Nå tror jeg ikke Apple er like påståelige lengre. Detaljene omkring dette skal ligge ute på nett en plass, husker ikke hvor. Alienware selv har ikke brukt disse resultatene til å promotere sine maskiner. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ville bare nevne at Apple kalte deres G5 maskiner for verdens raskeste kommersielle desktop-maskin, helt til noen (ikke Alienware selv...)kjørte G5 opp mot den største Alienware-maskinen. Mener bestemt at Alienware var rundt 20% raskere i alle testene. Nå tror jeg ikke Apple er like påståelige lengre.Detaljene omkring dette skal ligge ute på nett en plass, husker ikke hvor. Alienware selv har ikke brukt disse resultatene til å promotere sine maskiner. Alienware bruker bare utstyr du selv kan kjøpe og sette sammen. Den eneste forskjellen er at de gjør hele jobbe for deg, og at du får et ganske så stilig kabinett. Hvis du selv vil ha en maskin med den ytelsen så er det bare å se hvilke merker og modeller AlienWare har brukt, bestille det samme og sette sammen. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Alienware bruker bare utstyr du selv kan kjøpe og sette sammen. Den eneste forskjellen er at de gjør hele jobbe for deg, og at du får et ganske så stilig kabinett. Hvis du selv vil ha en maskin med den ytelsen så er det bare å se hvilke merker og modeller AlienWare har brukt, bestille det samme og sette sammen. Nei, du. Alienware installerer også tweaker, og om jeg ikke tar feil, overklokker systemet. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) Man får jo på ingen måte bedre ytelse av og kjøpe Alienware... Da ville jeg heller brukt den formuen jeg hadde spart et annet sted på vannkjøling eller noe annet fett Endret 29. januar 2004 av suzze Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå