Simen1 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hvordan henter man en flash-animasjon fra en webside? Det er jo ikke bare bare å høyreklikke og velge "save as.." For å ta et eksempel: http://www.weebls-stuff.com/toons/28/ Lenke til kommentar
moesen Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hvordan henter man en flash-animasjon fra en webside? Det er jo ikke bare bare å høyreklikke og velge "save as.." For å ta et eksempel: http://www.weebls-stuff.com/toons/28/ Se i kildekoden å lete etter flash fila.. Så laste den ned Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Gå inn i source, se hvor filen ligger, kopier adressen og paste den inn i adressebaren. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Takk, har kommet så langt nå: http://www.weebls-stuff.com/data/toons/spide_full.swf Kan kopiere den inn i adresse-baren men jeg får fortsatt ikke lastet ned filen på harddisken.. Valget "Save as.." er grått fil-menyen til IE6. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Bruk en downloadmanager... f.eks GetRight, det fikser biffen Endret 26. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
dms Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Bruk en downloadmanager... f.eks GetRight, det fikser biffen ..eller høyre-klikk på linken du la ut her og velg "Save target as..." eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Bruk en downloadmanager... f.eks GetRight, det fikser biffen ..eller høyre-klikk på linken du la ut her og velg "Save target as..." eller noe i den duren. jeg skulle helst sluppet å installere et eget program for å få tak i filene, men å høyreklikke på linken og velge "save as.." fungerer ikke så lenge jeg ikke har noen link. (Dvs. jeg hentet kun ut adressen fra kildekoden til sida.) Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Det raskeste og enkleste er vel rett og slett å legge linken på en html-side som du oppretter selv i notepad på et halvt minutt. Da kan du jo høyreklikke og velge Save As. Sånn f.eks: <HTML><BODY> <A HREF="LINKEN_LEGGER_DU_HER">Høyreklikk her for å lagre...</A> </BODY></HTML> Lagre det ovenfor som test.htm på desktopen og du er igang... Endret 27. januar 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Shimano: Tusen takk for forslaget. Jeg tror jeg går for den løsningen der i mårra, men nå er det leggetid. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Eller du kan bare se i Temporary Internet files.. sorter etter filtype, så ser du bare nedover.. etter flash fila.. navnet som du selvsagt fant i source. En enkel måte, syns nå jeg da. Slipper lage noe html fil, slipper og bruke noe program. Går ganske kjapt. Lenke til kommentar
dms Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Bruk en downloadmanager... f.eks GetRight, det fikser biffen ..eller høyre-klikk på linken du la ut her og velg "Save target as..." eller noe i den duren. jeg skulle helst sluppet å installere et eget program for å få tak i filene, men å høyreklikke på linken og velge "save as.." fungerer ikke så lenge jeg ikke har noen link. (Dvs. jeg hentet kun ut adressen fra kildekoden til sida.) Hallo! Du limte jo inn linken i denne posten. Bruk den Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Hallo! Du limte jo inn linken i denne posten. Bruk den Ehh.. Tror jeg var litt trøtt når jeg skrev dette i natt Men jeg fant alle filene i "Temporary Internet files" slik som "quarkey" beskrev. Da var det bare å markere alle de filene jeg ville ha, kopiere og lime inn... Kjapt og enkelt. Takk for hjelpen folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå