Gå til innhold

Hvordan hente en flash-snutt fra en webside?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruk en downloadmanager... f.eks GetRight, det fikser biffen :)

..eller høyre-klikk på linken du la ut her og velg "Save target as..." eller noe i den duren.

jeg skulle helst sluppet å installere et eget program for å få tak i filene, men å høyreklikke på linken og velge "save as.." fungerer ikke så lenge jeg ikke har noen link. (Dvs. jeg hentet kun ut adressen fra kildekoden til sida.)

Lenke til kommentar

Det raskeste og enkleste er vel rett og slett å legge linken på en html-side som du oppretter selv i notepad på et halvt minutt.

Da kan du jo høyreklikke og velge Save As.

Sånn f.eks:

<HTML><BODY>

<A HREF="LINKEN_LEGGER_DU_HER">Høyreklikk her for å lagre...</A>

</BODY></HTML>

Lagre det ovenfor som test.htm på desktopen og du er igang...

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Eller du kan bare se i Temporary Internet files.. sorter etter filtype, så ser du bare nedover.. etter flash fila.. navnet som du selvsagt fant i source.

En enkel måte, syns nå jeg da. Slipper lage noe html fil, slipper og bruke noe program. Går ganske kjapt.

Lenke til kommentar
Bruk en downloadmanager... f.eks GetRight, det fikser biffen :)

..eller høyre-klikk på linken du la ut her og velg "Save target as..." eller noe i den duren.

jeg skulle helst sluppet å installere et eget program for å få tak i filene, men å høyreklikke på linken og velge "save as.." fungerer ikke så lenge jeg ikke har noen link. (Dvs. jeg hentet kun ut adressen fra kildekoden til sida.)

Hallo! Du limte jo inn linken i denne posten. Bruk den :ermm:

Lenke til kommentar
Hallo! Du limte jo inn linken i denne posten. Bruk den :ermm:

Ehh.. Tror jeg var litt trøtt når jeg skrev dette i natt ;)

Men jeg fant alle filene i "Temporary Internet files" slik som "quarkey" beskrev. Da var det bare å markere alle de filene jeg ville ha, kopiere og lime inn... Kjapt og enkelt. ;)

Takk for hjelpen folkens!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...