spracket Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Har et problem med min IDE-brenner. Når jeg har den i maskinen min står det i windows at det er en SCSI-brenner, noe som er totalt feil. Klarer ikke å få fikset dette så jeg lurer på om det er noen som har tips til hva som må gjøres. brenneren er en ASUS CRW 5224A På forhånd takk... Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 grunnen til at den kommer opp som en SCSI brenner: 1: du har den på et IDE kontrollerkort (koble den på den vanlige IDE kontrolleren på hovedkortet i stedet for å ordne dette) eller 2: Du har installert dårlige IDE drivere (f.eks nvidia nforce IDE drivere), gå tilbake til M$ sine drivere som er innebygd i operativsystemet for å fikse dette. Lenke til kommentar
spracket Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Takk for hjelpen. Lurer bare på hvordan jeg går tilbake til Microsoft sine drivere? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) I enhetsbehandling velg rull tilbake driver på cdromen feks. eller avinnstaler den og reboot,og velg ms driveren. TaZ Endret 27. januar 2004 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå