ATi-Radeon Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hjelp meg littegranne, jeg har tenkt litt og funnet noe jeg har tenkt å kjøpe meg. men først ville jeg se hva dere syns jeg bør kjøpe, jeg har i fra før: Skjermkort: Ati Radeon 9600xt256mb Skjerm: EIZO , tastatur og mus. Hvis dere gidder så kan dere sette sammen en PC uten SPECsen over. Max Pris: 4000. PS; Pcen brukes som oftes til: cs, bf, q3, Photoshop +++, Skal også prøve å overklokke Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) For det første så ro ned på smilies da, blir jo forstyrret av og lese inlegget ditt. Og kunne ikke du ha prøvd og sette opp et system først så kune vi rettet på det? hadde jo vært mye enklere det. Og kan tenke meg at du burde gå for et AMD system til den prisen noe sånn som dette muligens? AMD xp 2500+ Abit hovedkort noname eller twinmos ram 512 eller 256 your choice. seagate harddisk Q tec kabinett Så er det jo bare å gå inn på komplett prøve seg litt frem og poste resultatet her så vi nok finpusse på det Endret 26. januar 2004 av AMD-GNom Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Heisann Her kommer et lite forslag satt sammen fra PS-Data Ny PC Det ble budsjettsprekk, men tåler du ikke den sprekken der kan du bare la være å kjøpe tror jeg Håper det hjelper deg litt -Neo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå