Gå til innhold

Eksterne disker via USB...

Gjest Slettet-sXUHvn0e

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-sXUHvn0e

Har ein kamerat som vurderer kjøp av ekstern harddisk.

Grunn: Jobben tillet ikkje installasjon av spel og diverse på PC'ane dei har på jobb.

Eg har ein mistanke om at sjølv om han har ein ekstern harddisk, så vil han vere nøydd å installere spelet på maskina han skal spele det på. Då vil det jo ikkje vere ei fullgod løysing, men ei veldig grei løysing (ingen som legg merke til nokre icon og litt ekstra i registry vel... :))

Er det raskt nok med ekstern harddisk for å køyre spel frå denne? Eg har aldri testa noko slikt, så eg vonar nokon av dykk har kjennskap og erfaring. Han har planar om ein USB-variant (firewire hadde kanskje vore det beste om det finst, men det har han altså ikkje tenkt å kjøpe).

Vonar nokon har eit vettugt svar...

leDuke

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det kan bli problemer med å spille et spill av dagens standard som ikke er installert på maskinen det skal brukes på. Det har ikke noen betydning om du prøver å installere på en intern eller ekstenr harddisk.

Eller mener du at det går å insallere fysisk, men det er ikke er tillatt?

Så lenge det er USB2 på disk og PC så tror jeg nok det skal gå greit nok.

Det er dog en grunn til at arbeidsgiveren ikke tillatter installasjon av spill.

Lenke til kommentar

Kommer litt ann på - jeg reinstallerer windows xp titt og ofte - minimum 1 gang per måned, vanligvis annenhver uke (kommer litt an på)...

Det er bare de færreste spill jeg er nødt til å reinstallere etter å ha reinstallert windows (format c: og - så ingenting er "left behind" fra tidligere")... Fifa 2004 er bl.a. noe jeg må installere på nytt hver gang (grmf!).

Men som sagt, bare de færreste...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...