klove Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hva er det kuleste kabinettet som kan kjøpes om dagn, vil ha noe som skiller seg ut. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Feilpostet - tråden flyttes til "kabinetter" Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 huh, er ikke du bruker snowDOG_? eller var det bare et hemmelig triks? men mange synes Lian Li er det fineste kabinettet, (inkludert meg) men bryr du deg om pris er vel I&S et bra kabinett... BalleMann Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Lepont SF-201T-33 synes jeg er veldig fint, med tre vinduer og fem vifter. Samtidig er det svært lett(alu) og meget bra å bygge i. Men man bør kjøpe en viftestyring til, for viftene er litt bråkete på full effekt. Endret 26. januar 2004 av Cola-boks Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Coolermaster Image and shapetek Skyhawk Chieftec Dragon Midi (til alle som klager om at "alle" har dragon... so? det er et konge kabinett!) Mvh Simon Aldra Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 huh, er ikke du bruker snowDOG_? eller var det bare et hemmelig triks? Hmmmmm....Hvis du ser i profilen hans så står det Medlemsgruppe: Medlem-mod Merkelige greier, jeje. Lian Li lager gode kabinetter Lenke til kommentar
klove Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 skal ha 4 hardisker i den + brenner , plass og lufting er viktig Lenke til kommentar
Locci Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 skal ha 4 hardisker i den + brenner , plass og lufting er viktig se på den de kan jo hvera no http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=199629 Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Du må gi en prisklasse da! Jeg har et kabinett jeg anbefaler på det sterkeste, men det koster vel 2800. Nomix: han skulle ha noe som skilte seg ut! Ikke et Chieftec Dragon tower. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 dette hvis du vil modde og få et personelig preg Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Som sagt, det kommer an på hvor mye du vil bruke, men vis jeg skal anbefale noe MÅ det bli Lian Li. Kvalitet! Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 dette har jeg, og det er dritkult med litt neon i=)=) Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå