Gå til innhold

Firewire fungerer ikke!

Anbefalte innlegg

Jeg hadde før ett abit kt7 hovedkort og amd 900 prosessor, og ett separat firewire kort til dette.

Og dette redigerte jeg mye med og alt fungerte fint helt til pcen plutselig ikke fant igjen kameraet når jeg plugget det i firewire porten.

Og da jeg i tillegg la inn premiere pro og det krevde sse, så fant jeg ut at jeg likesågodt kunne kjøpe ny prosessor og hovedkort og håpe på at dette låste problemet.

Da pakken var på vei i posten prøvde jeg å koble til kameraet igjen bare for å sjekke, og da fungerte det søren meg.

Og etter jeg fikk i det nye hovedkortet og prosessoren (ai-7 og p4, 2.8) så fungerte det fortsatt inntill ikveld.

Siden jeg brukte mesteparten av søndagen av å redigere film som vi filmet på lørdagen som jeg skulle ha med meg ned til sarpsborg imorgen så måtte det selvfølgelig slutte å fungere igjen, alt som mangla var å føre det ferdige produktet tilbake til kameraet.

Det fungerer verken på den innebygde firewire kortet på hovedkortet eller det ekstra pci firewire kortet.

Og det skjer ingenting når jeg kobler til firewire ledningen, har reboota ørten ganger og avinstallert og innstallerte firewire kortene.

Er det noen som har hatt lignende problemer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...