Idioteque Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 http://www.tothegame.com/game.asp?ID=870 Noe til spill tror dere? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Joda, ser meget lovende ut. Et av de mest etterspurte spillene dette året. Enormt landskap, dynamisk vær og ekstremt detaljert verden. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) selvfølgelig! er ganske sikker på at det vil bli bedre enn både D3 og HL2(er nesten lei hl2 før det har kommet ut hehe). har vært hardbarka DOOM3 og hl2 tilhenger lenge, men en dag for ikke lenge siden satte jeg meg ned å sjekka ut S.T.A.L.K.E.R. oblivion lost info, da forandret alt seg. det er jo så utrolig mange elementer med i spillet. gleder meg. ps. masse bilder viser tredje persons synsvinkel, det er kun første pers synsvinkel i det ferdige spillet. Endret 26. januar 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Tror spillet kommer til å bli kjempebra. Masse fine skjermbilder. Men jeg har gått fem på før... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 trur at stalker vil bli eit av tidenes beste spilll (kanskje det beste?) det er på topp på most wanted lista mi ivertfall. er mange fantastikse bilder/filmer på nettet. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Absolutt med som et av mine gleder-meg-til-å-få-nytt-grafikkort-spill! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Tja, det *kan* bli bra. Jeg gleder meg selfølgelig, det kan godt bli bra, men jeg har egentlig ikke noen store forhåpninger før jeg leser Gamer.no sin omtale... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå