aog Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg vet at dere kommer til å hate dem.. ..det er ok.. jeg er ikke ferdig. jeg trenger bare finne ut en ting... Hvilken er best? Denne? eller denne? Leg merke til at jeg bare er ute etter hvilken av dem som har best layout. funksjonalitet er ikke tat med i beregningen.. anyways.. med eller uten mellomromm? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Begge er litt krashet i Opera, men nr. 2 er krashet mest... Det er feil positioning på begge...., noen ting er utenfor den naturlige linja, og noe tekst blir gjemt utenfor kanten av div'ene eller hva nå enn du bruker på sida.... Hvis du retter dette er det lettere å ta en avgjørelse. Lenke til kommentar
moesen Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg vet at dere kommer til å hate dem.. ..det er ok.. jeg er ikke ferdig. jeg trenger bare finne ut en ting... Hvilken er best? Denne? eller denne? Leg merke til at jeg bare er ute etter hvilken av dem som har best layout. funksjonalitet er ikke tat med i beregningen.. anyways.. med eller uten mellomromm? Den siste med minst header, for da blir ikke header for stor/dominerende.. Lenke til kommentar
aog Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Begge er litt krashet i Opera, men nr. 2 er krashet mest... Det er feil positioning på begge...., noen ting er utenfor den naturlige linja, og noe tekst blir gjemt utenfor kanten av div'ene eller hva nå enn du bruker på sida.... Hvis du retter dette er det lettere å ta en avgjørelse. oki... nå gjør du det vanskelig for meg :-p jeg har ingen fjerneste peiling på hvordan jeg skal fikse det :-p funker fint i IE som 95% av alle brukere bruker :-D Endret 26. januar 2004 av aog Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Anbefaler å senke skriftstørrelsen litt, også.... Skrifta blir litt stor i forhold til resten av sida... Lenke til kommentar
aog Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Anbefaler å senke skriftstørrelsen litt, også.... Skrifta blir litt stor i forhold til resten av sida... det kan jeg.. men i "mainFrame" skal det være litt større :-p Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Hvilken er best? Denne? eller denne? Blir som å velge om jeg skal på date med Kjell Bekkelund eller Moskva-Marit , men av to onder velger jeg nr 2. Altså denne. Den var litt mer sammensveiset, men siden er ikke bra... Men det var ikke det som var spørsmålet, så jeg svarte kun på spørsmålet Endret 26. januar 2004 av EndeligFerie Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 oki... nå gjør du det vanskelig for meg :-p jeg har ingen fjerneste peiling på hvordan jeg skal fikse det :-p funker fint i IE som 95% av alle homoer og jenter bruker :-D Huff, begge to var ganske nasty. Nummer en var dog minst nasty av de to, da nummer to inneholdt horisontal scrolling. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Blir som å velge om jeg skal på date med Kjell Bekkelund eller Moskva-Marit , men av to onder velger jeg nr 2. Altså denne. Bedre ordlegging kunne jeg ikke finne selv. Enig. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Så ikke helt greitt ut i Opera nei... Tok meg likevel giddisen og se de i IE.. jeg ville og gått for nr2. Synest det var litt for mye "tomrom" i den første... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Nummer 2 var best, men er det bare meg eller er meny-firkanten en pixel eller to lenger til høyre enn resten? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 er det bare meg eller er meny-firkanten en pixel eller to lenger til høyre enn resten? I opera er den et par cm lenger til venstre enn resten.... Om det er den rett under logoen du snakker om. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) I opera er den et par cm lenger til venstre enn resten.... Om det er den rett under logoen du snakker om. Det er den ja... Til venstre sier du? I IE er den mer til høyre Endret 27. januar 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hehehe, grunnen til dette^^ er at det brukes margin og padding, noe som tolkes forskjellig av IE og Opera... Lenke til kommentar
aog Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 (endret) Hos meg ser menyen perfektut.. alt er linjært for å si det på den måten Hva skal jeg gjøre for å få det til å fungere i IE og opera da? jeg vet ikke hva jeg må gjøre Endret 27. januar 2004 av aog Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Enten se om den css-hacken kan hjelpe deg, eller prøve å basere deignet på annet enn margin og padding i piksler.... (jeg er usikker, så ikke ta dette som noe svar, bare et tips til noe som kanskje kan fungere) Lenke til kommentar
aog Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 css-hack hmm.. hack.. hmm.. hvor finner jeg den da? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Merk deg: det er überfjortiss med midtstillt tekst som normal! - ^^ - for stor font - mer fjortiss med :: og .:: - veldig enkel - svart bgcolor + sneisen kalender + oversiktlig HELT klart nr. 2! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 ALT for mørk! Det er svært neesten ingen sider som ser fine ut i svart/mørke farger (med unntak av PoleCat sin da ) Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg liker egentlig headeren, ser ut som den er _litt_ mye komprimert, men jeg syns den passer inn. Ellers så ser jeg ikke helt vitsen med å ha en kalender der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå