T.F.T Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 startet for en stund siden en tråd der jeg spurte om når man skulle raportere innlegg. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=184908&hl= "Dette skjemaet skal KUN brukes for å rapportere frastøtende innhold, etc og kan ikke benyttes for å kommunisere med moderatorer med andre formål." invictus sa han skulle fikse det. det står ennå det samme når jeg trykker på raporter knappen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Hos meg står det bare "PS! Moderatoren blir automatisk informert om innleggets tittel og linken til innlegget." EDIT: Nå står det det som skal stå Endret 26. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 QUOTE (PT @ 26/01/2004 : 21:55) Hos meg står det bare "PS! Moderatoren blir automatisk informert om innleggets tittel og linken til innlegget." EDIT: Nå står det det som skal stå hmm...det står begge deler hos meg. merkelig Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 QUOTE (T.F.T @ 26/01/2004 : 21:36) startet for en stund siden en tråd der jeg spurte om når man skulle raportere innlegg. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=184908&hl="Dette skjemaet skal KUN brukes for å rapportere frastøtende innhold, etc og kan ikke benyttes for å kommunisere med moderatorer med andre formål."invictus sa han skulle fikse det. det står ennå det samme når jeg trykker på raporter knappen. jeg har sagt i fra til rette instans om dette, men om det har blitt gjort noe med det vet jeg lite om dessverre. EDIT; var det virkelig det som stod der originalt da? *husker ikke* Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 QUOTE (invictus @ 28/01/2004 : 14:45) QUOTE (T.F.T @ 26/01/2004 : 21:36) startet for en stund siden en tråd der jeg spurte om når man skulle raportere innlegg. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=184908&hl="Dette skjemaet skal KUN brukes for å rapportere frastøtende innhold, etc og kan ikke benyttes for å kommunisere med moderatorer med andre formål."invictus sa han skulle fikse det. det står ennå det samme når jeg trykker på raporter knappen. jeg har sagt i fra til rette instans om dette, men om det har blitt gjort noe med det vet jeg lite om dessverre. EDIT; var det virkelig det som stod der originalt da? *husker ikke* Det var det ja Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Unødvendig å lage en ny thread. Ta heller å ta kontakt med iviticus via PM eller email for å gi han en påminner om saken. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 tusen takk for at du oppfordrer til mas på meg da jeg alt har sagt at saken ikke er opp til meg. tråden er låst opp igjen da dette er en sak som ikke er ferdig før den er ordnet, og da ingen har brutt noen retningslinjer i tråden. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ahhh....moderator krig Lurer på hvor lang tid det vil ta..Er det kilogram som skal endre det? Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Er det ikke dette "Report" knappen er til? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Mr.Devil: dette var en av de siste sakene jeg tok opp før jeg forlot forumstyret, og jeg aner ikke hvordan de har behandlet det videre. Med andre ord er dette opp til styret. Regner med at de som skal ta avgjørelsen og utføre handlingen leser gjennom tilbakemeldinger og blir påminnet denne saken. Hvis ikke så ta kontakt med forumets styre på [email protected]. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Har tatt det opp igjen, er noe vi trenger uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg