Windoge Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 http://irc.evtek.fi/urllog/2004/01/06/dumbass.jpg Hva synes dere ? Lenke til kommentar
greigster Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 heeey.. jeg har samme problem med mine cdr'er!.. jeg fikk også med to slike "produksjonsfeil-cd'er".. hihi.. steike.. er det mulig.. lurer på hva fabrikanten tenker når de mottar de der.. av og til synes jeg synd på fabrikanten også.. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 kan noen forklaree meg den? Lenke til kommentar
greigster Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 kan noen forklaree meg den? Det er de to blanke beskyttelses-cd'ene som ligger øverst når man kjører en spindel med cd'r Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Hehe ja ! Sant nok, er litt vanskelig og fatte den når man ikke har kjøpt CD-R på spindelstativ før. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hehe ja ! Sant nok, er litt vanskelig og fatte den når man ikke har kjøpt CD-R på spindelstativ før. Åååååååå... Joda, jeg har hatt spindeler med brenne cder før. Bare kom ikke på at det var de Lenke til kommentar
Ever Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Også litt lettere å forstå at en engelsktalende har litt lettere for å gjøre den feilen der, siden tomme cder tross alt kalles "blanks". Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Hihi, den der er søt, ja. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 hehe, husker jeg stussa litt på de cd'ene første gang jeg kjøpte en spindel med brenne cd'er Men noen folk er _for_ dumme bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå