Gå til innhold

T630 vs E700

Soap

Anbefalte innlegg

Aritg liten diskusjon gitt :thumbs: er det virkelig noen som kjøper en mob pga kameraet??da må jeg bare få si at man ikke akkurat har høye krav om ting....

Jammen da er vi jo enige da. Kom igjen nå, alle sammen, stoooor klem. Mmmmmm.... Sånn, så var vi venner igjen... ;)

ja, som jeg sa: du kjøper ikke mobilen pga. kameraet; men pga. mobilen i seg selv ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aritg liten diskusjon gitt :thumbs: er det virkelig noen som kjøper en mob pga kameraet??da må jeg bare få si at man ikke akkurat har høye krav om ting....

Jammen da er vi jo enige da. Kom igjen nå, alle sammen, stoooor klem. Mmmmmm.... Sånn, så var vi venner igjen... ;)

ja, som jeg sa: du kjøper ikke mobilen pga. kameraet; men pga. mobilen i seg selv ;)

Jepp og da er nok Sonyericsson det beste kjøpet...har knotta på e700 ei tid nå og den menystyringa irriterer meg noe så inn****

Lenke til kommentar

Jepp og da er nok Sonyericsson det beste kjøpet...har knotta på e700 ei tid nå og den menystyringa irriterer meg noe så inn****

Hmm... dynes ikke menyene på samsung var så vanskelige å venne seg til(har baere prøvd litt på pappa sin da ;) )Ikke noe nokia menyer akkurat, men jeg ble nå iallefall fort vant med dem :thumbup: I motsetning til min P900 som jeg enda ikke er blitt helt vant til

Lenke til kommentar

nei menyene er forsåvidt ok dem,men det er små ting som irriterer meg bla. ved sms skriving,ett feil trykk og meldinge er borte og en må begynne på nytt,mulig noen har en løsning på det men....også de j*** kvitteringslydene i hytt og pine!!Men man kan sikkert bli vant med det meste bare en har vilje til det...jeg bytter mob... :D btw den er overpriset synes jeg...og en smule over hypa...

Endret av Mobildude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...