Gå til innhold

T630 vs E700

Soap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lugguing i T630 er som sagt ingen problem.

"Alle snakker om hvor bra dette kamera er til e700. Kamerat er crap". :dontgetit:

Hvorfor er du på dette formuet? Har du noen gang TESTET en telefon med kamera? Hvis du overhodet har TATT i en mobil med kamera ? ;)

Ser at du ikke har det minste peiling på hva du prater om og sånn sett må jeg gratulerer deg for at jeg overhodet gidder å bruke tid på deg. Ingar er også ikke helt med her.

Når man snakker om det BESTE kameraet er det utifra de på markedet IDAG! :scared:

Det dere sier er at INGEN kameraer er bedre en andre. Når dere sier det er dere , unnskyld språket, idioter. Hvis dere ikke kan skille på såpass, anbefaler jeg dere andre forum. Dette er for mobiler og de som er interesserte i det. :yes:

Makan :mad:

Lenke til kommentar
Jeg har hatt og HAR både: Z600, E700, LG5400, T610 samt testet T630.

Hvis du ikke har brukt for Btooth er E700 OVERLEGEN!

Z600 - Har mange funskjoner inkl. Btooth. Bra skjerm. S T O R !!!

E700 - LITEN, lekker TFT skjerm. Merkedets beste kamera. Rask i menyene

LG5400 - Mindre en E700, kjempeskjerm. Ikke kamera. Rask i menyene. MYE for pengene

T610 - Mange funskjoner. Liten og lett. Dårlig skjerm. btooth. treg i menyene

T630 - Som T610 men med en meget bra skjerm. like dårlig kamera spom T610

Rangert fra best til dårligst:

1. E700

2. T630

3. Z600

4. LG5400

5. T610

PRIS tatt i betrakning

1. E700

2. LG5400

3. T630

4. T610

5. Z600

T630 har ikke like dårlig kamera som T610!!!

Lenke til kommentar
Jeg er en tulling

Hvorfor er du på dette formuet? Har du noen gang TESTET en telefon med kamera?.
Nei, jeg har ikke det.
Hvis du overhodet har TATT i en mobil med kamera ?  ;)

Se svar over.

Ser at du ikke har det minste peiling på hva du prater om og sånn sett må jeg gratulerer deg for at jeg overhodet gidder å bruke tid på deg.?.

Hvordan ser du det? Jeg ser deg som en kviste fjortis som mangler endel år med skolegang før du for noe fornuftig å si.

Ingar er også ikke helt med her. ?.
..ikke enig....

Når man snakker om det BESTE kameraet er det utifra de på markedet IDAG!  :scared:

Hvilket marked snakker du om? Verden? Europa? Norden? Norge? Det er en skill å være presis. Noe som du ikke mestrer.

Det dere sier er at INGEN kameraer er bedre en andre. Når dere sier det er dere , unnskyld språket, idioter.
Du trenger ikke å unnskylde noen ting. Hvem sier det? Jeg har ikke sagt det.
Hvis dere ikke kan skille på såpass, anbefaler jeg dere andre forum.
Etter alt det håpløse du kommer med så takker jeg nei til det.
Dette er for mobiler og de som er interesserte i det.  :yes:
Er dette for mobiltelefoner...jeg trodde at E700 som jeg nevte var en mobiltelefon.

Du er ikke så smart du.

HablaJackA$$

Endret av Habla
Lenke til kommentar

Ser med et lite blikk at ting virkelig flyr her.... så før jeg leser d skal jeg si min mening.

T630 er en forbedring av t610. Utifta at jeg ikke har testa t630 skal jeg vurdere e700 opp imot t610.

Forholdet på pris/what you get er bra på t610. Der får du alt du trenger. Jeg tviler sterkt på at de som synes blåtann er en ubrukelig dupeditt virkelig har lært seg å bruke den. Blåtann er ganske enkelt genialt. Punktum!

Det e700 har som er positivt er et godt kamera innpakket i en "fin form". Den har 9mb minne som er litt feil fordelt spør du meg.

E700 mangler email klient, blåtann og har en svak IR. Da står du nesten bare igjen med datakabelen som overførings mulighet til pc.

Menyene og hvordan de er opppbyggd er jeg ikke akkurat noe særlig begeistret over. Gidder ikke å si alt siden da starter bare de "3" å slenge rundt uforståelige kommentarer.

Men kan si ganske enkelt at d ikke er få .

Faktisk etter litt grubling vet jeg hva e700 påminner meg om... En eller anna ny fancy barbi dukke som man drar rundt og briefer med i 2-3 måneder før man slenger den i søppla. Ikke tolk det helt feil; samsung lager kvalitets mobiler, men softwaren er ikke helt til topps, og de funksjonene som er er mere for å show off. Kanskje noe du vil like første tiden; men etterhvert vil du klart gå lei. En telefon skal være så mye mer en bare kamera og utseende. Den må funke bra.

T610 har alt du trenger av nyttig dill-dall. T630 blir forbedret på et par områder, med litt bedre kamera, skjerm, design (spør du meg) og funksjoner.

Du kommer sikkert å ha større glede av t630 enn e700. Særlig etter en stund. T610 opplevde jeg som en telefon som du liksom lærte litt hver dag om. Ja, den var litt treg og sånn i de første FW utgavene, men d bedret seg. T630 skal vistnok være forbedret her.

fikk dundrende vondt i hode så jeg skriver vel ferdig resten litt senere... Bar håper at du får med deg dette før du kjøper e700 ;)

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor jeg finner E700 billigst? (Jeg har djuice ab.)

Går det an å laste ned spill, ringetoner, bilder osv på den???

Hadde V200 som hadde java, men kunne bare på ringetoner

Noen som kan svare på spørsmålet??

Lenke til kommentar
Lugguing i T630 er som sagt ingen problem.

"Alle snakker om hvor bra dette kamera er til e700. Kamerat er crap". :dontgetit:

Hvorfor er du på dette formuet? Har du noen gang TESTET en telefon med kamera? Hvis du overhodet har TATT i en mobil med kamera ? ;)

Ser at du ikke har det minste peiling på hva du prater om og sånn sett må jeg gratulerer deg for at jeg overhodet gidder å bruke tid på deg. Ingar er også ikke helt med her.

Når man snakker om det BESTE kameraet er det utifra de på markedet IDAG! :scared:

Det dere sier er at INGEN kameraer er bedre en andre. Når dere sier det er dere , unnskyld språket, idioter. Hvis dere ikke kan skille på såpass, anbefaler jeg dere andre forum. Dette er for mobiler og de som er interesserte i det. :yes:

Makan :mad:

Hei du. :thumbup:

Punkt en: Habla og jeg har allerede påpeket av kameraet til E700 er best.

Punkt to: Jeg oppfordrer deg til og pelle deg ut av dette forumet, og drite i og rakke ned på folk som er deg overlegene.

Punkt tre: hadde du lest gjennom signaturen til Habla (for du kan vell lese???) hadde du sett at han hadde alt som kan krype og gå av SE telefoner,med og uten kamera.

Punkt fire:

At du i hele tatt bryr deg om "kvaliteten" på et "leketøykamera" hvis litt om deg.

Punkt fem:

Du må kunne utrolig lite om mobiltlf som setter kamera i sentrum.

Lenke til kommentar

Kan prøve meg jeg også.

Jeg hadde valget mellom samsung E700 og Nokia 6600, jeg valgte 6600. Grunner

1. bluetooth

2. Ir som faktisk kan sende det meste

3. Slipper å måtte bruke datakabel

4. Symbian

5. Siste java versjon

6. MYE minne 6+32mb

7. Mulighet for mp3 filer med rette program

8. Man kan skru av alle lyder og slipper den ****** klikkingen når man tar bilder

9. Mailklient

10. Videomoro :p (kvaliteten holder for mobilen, men skal man kjøre det på pcn er det en annen sak)

11. Mulig het for maange spill og programmer (en følge av siste java og symbian)

Negativt med 6600

1. Stoooor (den er som en t610 men litt bredere derfor ser den større ut enn den er)

2. Datasuite er ubrukelig, bruker nå filemanager

3. Kort batterilevetid (E700 skal vist være like dårlig)

Det er vel dette som gjorde at jeg bestemte meg for ikke å kjøpe e700. Designmessig er definitivt e700 overlegen :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...