Gå til innhold

T630 vs E700

Soap

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt en T610 og har nå en E-700. Begge telefonene er veldig gode. T610 er veldig lik det T630 vil bli. Det er en profftelefon med alt mulig av duppeditter som du ikke har bruk for (som bluetooth etc.). E700 har akuratt det du trenger i en telefon, hverken mer eller mindre. Og den har det tøffeste designet. T630 har kun 2MB minne, mens E-700 har 9MB minne. T610 hadde litt lang responstid. Noe E-700 ikke har.

Jeg ville valgt E-700.

Lenke til kommentar

Jeg har selv e700 og er kjempe fornøyd. Egentlig burde jeg ikke poste da jeg ikke vet noe om ericssonèn, men hvis formannen skulle gi et eksempel på noe ericsson hadde som det ikke var bruk for, kunne han nevnt noe annet en bluetooth! Det er noe jeg savner på e700 :)

Lenke til kommentar

har ahtt t610, firmware upgrade gjorde den en smule raskere.. men etter vaskemaskin-besøk drepte jeg telfefonen (høres en smule getto ut kanskje)

men har z600 som er så å si lik t630, men den har bedre cam. og _MYE_ bedre skjerm! større og det er TFD ! :yes: E700 er overprisa så vanvittig... den har ikke BT, og infrarøden er bøga opp samt. softwaren å den (etter hva folk har whina om)

Jeg mener at e700 er helt neger.

Lenke til kommentar

For de fleste vil E700 være et bedre valg enn T630, men som med alt annet kommer det an på ditt personlige behov. Trenger du for eksempel Bluetooth vil T630 være svært aktuell.

Jeg personlig ville imidlertid valgt E700, først og fremst av to årsaker: E700 er finere, og den har tilstrekkelig med minne. T630, en telefon fullstappet med teknologi, kveles nærmest av den utrolig dårlige minnekapasiteten på 2MB. Hvorfor mobilprodusentene ofte er ekstremt gjerrige på minnet er for meg en gåte, da en mangedobling av minnet i for eksempel T630 ville ha vært en svært enkel sak å implementere.

Lenke til kommentar

Sikkert mange som er uenige, men jeg synes t610 rett og slett er stygg å se på.

Nå vet ikke jeg helt hvordan t630 blir da.

Men innholdet (bortsett fra kamera) er vel stort sett bedre på t610.

Noe jeg egentlig ikke bryr meg så mye om..

Lenke til kommentar

Jeg har E700 og jeg har ALDRI vært så fornøyd med en mobil som jeg er med den!!! HAr hatt den i en uke idag faktisk, digger kameraet. Bruker ikke Ir og hadde ikke brukt bluetooth hvis jeg hadde hatt det, skal vurdere¨å kjøpe usb kabel til å overføre bilder. Men jeg har jo Canon digital ixus 400 så jeg kan jo ta alle bilder jeg vil med den, kamera på mobil er jo mest for morro, og det at man ikke alltid har med seg kameraet sitt overalt..

Digger altså E70, men jeg har jo ikke prøvd T630 så den kan jeg ikke uttale meg om.. Har du god tid så kan du jo vente på den svarte for den er jo kjemepfin, synes den hvite T630 er litt for mye plastic fantastic...Men det er min mening da...

Lenke til kommentar

Hvis du er opptatt av teknologi bombe, bør du går for SE T630.

Har også hørt veldig mye bra om E700...

Har selv en z600 som er ganske lik det T630 er og jeg er veldig fornøyd...

Kan tenke meg at en grunn til at produsentene av mobiler er gjerrige på minne fordi det koster peng.

Lenke til kommentar

Kamera på T610 er dårlig. Det er veldig vanskelig å knipse et bra bilde med den. E700 er mye bedre. Vet ikke helt med T630. Håper de har forbedret den. Leit at den har bare 2 MB minne :( Men jeg liker designen på den (T630)

Lenke til kommentar
Kamera på T610 er dårlig. Det er veldig vanskelig å knipse et bra bilde med den. E700 er mye bedre. Vet ikke helt med T630. Håper de har forbedret den. Leit at den har bare 2 MB minne :( Men jeg liker designen på den (T630)

T610 sitt kamera er virkelig ellendig.

Molna har rett,MC60 sitt kamera er tilogmed bedere.

Men E700 sitt kamera er også ellendig,for med en oppløsning på 640x480p går det ikke an og ta "gode" bilder.

Lenke til kommentar
Hvorfor mobilprodusentene ofte er ekstremt gjerrige på minnet er for meg en gåte, da en mangedobling av minnet i for eksempel T630 ville ha vært en svært enkel sak å implementere.

Enkelt å implementere, ja, men det ville nok ha økt prisen på telefonen.

Eller noen som vet om responstiden er blitt bedre på T630?

Lenke til kommentar

Jeg har hatt og HAR både: Z600, E700, LG5400, T610 samt testet T630.

Hvis du ikke har brukt for Btooth er E700 OVERLEGEN!

Z600 - Har mange funskjoner inkl. Btooth. Bra skjerm. S T O R !!!

E700 - LITEN, lekker TFT skjerm. Merkedets beste kamera. Rask i menyene

LG5400 - Mindre en E700, kjempeskjerm. Ikke kamera. Rask i menyene. MYE for pengene

T610 - Mange funskjoner. Liten og lett. Dårlig skjerm. btooth. treg i menyene

T630 - Som T610 men med en meget bra skjerm. like dårlig kamera spom T610

Rangert fra best til dårligst:

1. E700

2. T630

3. Z600

4. LG5400

5. T610

PRIS tatt i betrakning

1. E700

2. LG5400

3. T630

4. T610

5. Z600

Lenke til kommentar
E700 har akuratt det du trenger i en telefon, hverken mer eller mindre.

Hva Fa1 vet du om det?

Alle snakker om hvor bra dette kamera er til e700. Kamerat er crap.

Kanskje at det er det best fortiden når det kommer kamera på mobiltelefoner(bortsett fra japse mobilene), men det gjør ikke kamerat noe bra for det.

Habla

Endret av Habla
Lenke til kommentar
@Mobilguiden666:

Du sier du har testa T630. Det amobil.no klaga livet av seg i testen deres av T610, var lugging under SMS skriving. Fikk du prøvd om T630 hadde det samme problemet?

Tregheten med SMS-skriving hos T610, som amobil.no klaget over i sin test, ble fikset i en tidlig firmwareoppdatering. Dette er ikke noe problem lenger, og har ikke vært det på flere måneder. Bare helt tidlige modeller hadde dette problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...