Krims Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 jeg har lyst til å kjøpe meg cs men lurer på om det er noen vits i kjøpe med tanke på at jeg ikke har xbox live? jeg har jo cs på data og det har jeg hatt mye morro med uten å spille på internett. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Aldri kjøp CS til xbox hvis du ikke har Live. Spillet er dødt uten. Men har du Live så er det jo greit... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 hvorfor spille CS på x-box med dårlige kontroller (med mindre du har mus+tast til den da) når du allerede har det til PC? Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Enig, waste of money/time ^^;; Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hvis du blir litt hekta så er det absolutt verdt å kjøpe (til PC vel å merke). Det kostet meg 150 kroner og opp igjennnom årene har jeg sikkert spilt det mer enn alle andre spill tilsammen. Så pris per minutt spilletid kan man trygt si er ekstremt lav. Absolutt verdt pengene. Lenke til kommentar
Krims Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 hvorfor spille CS på x-box med dårlige kontroller (med mindre du har mus+tast til den da) når du allerede har det til PC? grunnen er at jeg ikke har 1.6 på pc! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 um... Half-life på billigsalg max 149kr laste ned steam... registrere CD key laste ned CS 1.6 enklere blir det ikke... (eller jo, hvis du finner en download av steam som har alle CS 1.6 filene "inni" installasjonsfila) MYE billigere enn å kjøpe CS til X-bok for 449 elns... Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Hvorfor spille CS når du kan spille andre spill? hehe, jaja, smak og behag! Lenke til kommentar
dewback^ Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Faktisk enig, spiller ganske mye CS selv, men har alle de andre gode nye spillene og, SW KOTOR, Return of the King, Prince of Persia: Sands of Time, noen som vet av noen jeg har gått glipp av ? gode forslag etc ? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Skal du spille CS så spil det på PC.. Endret 28. januar 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå