Halvsame Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Topic sier det meste. Fortell meg hva mer dere trenger å vite . Endret 26. januar 2004 av Jvla Halvsame Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 her dette noe med overklokking å gjøre? ikke vet jeg. men du skal kanskje overklokke den, og modde den? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Feilpostet - Burde stenges... Lenke til kommentar
felge Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 driter i om det er feil postet , kjøp noe sony saker tror det er skam bra stuff Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Arg... Moddis putt denne i "Skjermkort/skjermer" kanskje? Er ikke helt sikker på hvor denne skulle, sorry hvis noen ble enormt plaget av at den havnet her . Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 panasonic og sony er gode merker. førstnevnte er valdig bra på bildekvalitet, og sistnevnte er dyrere, men man får jo mye for penga. philips har jeg selv, og er veldig fornøyd. avhengig av hvor mye penger du har så ville jeg gått for: philips panasonic sony øverst er billigst, og nederst dyrest. men med tv som med det meste så blir det bare bedre jo dyrere det er... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Kjøp 28" 4:3 og ikkje billig widescreen. Til 4k får du ein ganske bra 4:3. Har ein 28" Samsung som vi kjøpte for 4k for 3-4 år sida, og bildekvaltiteten kan måle seg med 32" Panasonic som eg kjøpte for 11k sommaren 2002. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå