Gå til innhold

Få tak i gamle deler i Bergen - Hvor?

Anbefalte innlegg

Kunne gjerne trengt en del eldre deler (spesielt ATX karbinett, lydkort og HD) og lurer på om jeg kan skaffe meg disse gratis i Bergen?

Er interessert i alt fra pentium og oppover.

Noen bedrifter som er villige til å gi bort, noen dynger el som jeg finner slikt på osv?

Gjenbruksstasjonen... er det ikke lenger lov å plukke (altså; man får ikke drive gjenbruk på gjenbruksstasjonen :roll: ) for eksempel...

Endret av Insomniac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sykt at man ikke kan gjenbruke tingene fra gjenbrukstasjonene. -Skaffet meg kabinett ved Salhusveien i Åsane, dermed sparte jeg noen kroner, og kommunen sparte litt boss, men nå går det securitas vakter og passer på at man ikke skal gjenbruke ting. -Helt på tryne!!!

Endret av Kong Basse
Lenke til kommentar

Eg har ein SLOT-1 Celeron-300 som lett går til 450, nokre mus og ei ATX-straumforsyning. Det er sikkert nokon andre som har eit ubrukt hovedkort liggande å slenge - eller utrangerte bråkete harddiskar som dei håper å bli kvitt. Men for å starte kronerullinga, evt. pc-rullinga, må du forsvare eitt visst behov. F.eks. at du er ein nylig omvendt narkoutbrent stakkar som må forsørge 14 barn med lønna frå deltidsjobb i renovasjonsvesenet.

Er einig at det er idiotisk at det ikkje går å plukke på gjenbruksstasjonen. Kva er grunnen til det? Håper det går til eit godt formål i alle tilfelle....

Og kven seier at du må ha kabinett for å få ein pc til å fungere? :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...