Insomniac Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Kunne gjerne trengt en del eldre deler (spesielt ATX karbinett, lydkort og HD) og lurer på om jeg kan skaffe meg disse gratis i Bergen? Er interessert i alt fra pentium og oppover. Noen bedrifter som er villige til å gi bort, noen dynger el som jeg finner slikt på osv? Gjenbruksstasjonen... er det ikke lenger lov å plukke (altså; man får ikke drive gjenbruk på gjenbruksstasjonen ) for eksempel... Endret 26. januar 2004 av Insomniac Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Gå fra dør til dør, evt. ta deg en tur til Rådalen.. Hva skal du bruke delene til btw? Endret 26. januar 2004 av suzze Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 jeg skal mekke sammen endel maskiner til venner og kjente. bla en jukebox/lett klient til surfing osv, som er prioritert nå Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Sykt at man ikke kan gjenbruke tingene fra gjenbrukstasjonene. -Skaffet meg kabinett ved Salhusveien i Åsane, dermed sparte jeg noen kroner, og kommunen sparte litt boss, men nå går det securitas vakter og passer på at man ikke skal gjenbruke ting. -Helt på tryne!!! Endret 26. januar 2004 av Kong Basse Lenke til kommentar
agarfors Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Eg har ein SLOT-1 Celeron-300 som lett går til 450, nokre mus og ei ATX-straumforsyning. Det er sikkert nokon andre som har eit ubrukt hovedkort liggande å slenge - eller utrangerte bråkete harddiskar som dei håper å bli kvitt. Men for å starte kronerullinga, evt. pc-rullinga, må du forsvare eitt visst behov. F.eks. at du er ein nylig omvendt narkoutbrent stakkar som må forsørge 14 barn med lønna frå deltidsjobb i renovasjonsvesenet. Er einig at det er idiotisk at det ikkje går å plukke på gjenbruksstasjonen. Kva er grunnen til det? Håper det går til eit godt formål i alle tilfelle.... Og kven seier at du må ha kabinett for å få ein pc til å fungere? :-) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 du får lov til å plukke i rådalen, men tror det er noe sånt som bare på onsdager på et spes tidspunkt eller noe. Kjipt er det i allefall.. Lenke til kommentar
Insomniac Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 ingen andre steder enn rådalen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå