Gå til innhold

Diverse komponenter

Anbefalte innlegg

Dette er ting jeg vurderer å kjøpe snart. Det er viktig at de er kompatible med Linux! Kan noen gi tilbakemelding om det er noen av komponentene som er gode/dårlige/inkompatible osv :)

NEC DVD-brenner IDE ND-1300A, Bulk (Bør jeg gå for en billigere?)

MSI KM2M Combo Hovedkort Socket A, Bulk (Dette var ganske rimelig, og jeg trenger ikke en voldsom PC :) Hva slags lydkort er det på denne (surround?))

Seagate Barracuda 7200.7 160GB 8MB (Ser Seagate har kommet med nye disker, er diss bedre/mer stillegående?)

Labtec Wireless Desktop Optical (Er dette godt å skrive på?)

Sapphire Remote Wonder BOB (Virker den under Linux?)

Sapphire Radeon 7000 32MB SDR (Er denne low-profile, og har grei TV-ut? Fungerer dette i Linux?)

Thrustmaster FireStorm Wireless Gamepad (Tenkte å kjøpe 2 slike, fungerer disse i Linux?)

Creative Inspire 6.1 6700 (God lyd?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK, takk! Akkurat det skjermkortet fikk jeg anbefalt fra en annen med HTPC, men det kan jo være han kjører Windows. Interessant med Samsung disker, de var også billigere i forhold til størrelse hvis jeg husker rett :)

TV-inn kort vil jeg tro kan bli vanskeligere enn TV-ut, noen erfaring på dette?

edit: det dumme med kabinettet er at det kun har plass til low-profile kort (ser ikke hvor dette er oppgitt, men fikk høre det av en annen. er derfor litt vanskelig å finne riktig skjermkort... :(

Endret av cecolon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...