Solaris Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 ProFTP. Ja, ProFTPD er helt fantastisk! Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Selv så bruker jeg CesarFTP og er fornøyd med det... norton protesterte villt på serv-u...vet ikke om det bare var min versjon, eller om det er noe hokus pokus med den! vh krister Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Har også opplevd at virusprogrammet (McAfee) protesterte på Serv-U. Var ikke mulig å få installasjonsprogrammet inn på maskinen, men da jeg fikk nyeste versjon Serv-U så gikk det. Antar det er fordi en del trojanere bruker Serv-U sin server. Lenke til kommentar
geiri Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Har også opplevd at virusprogrammet (McAfee) protesterte på Serv-U. Var ikke mulig å få installasjonsprogrammet inn på maskinen, men da jeg fikk nyeste versjon Serv-U så gikk det. Antar det er fordi en del trojanere bruker Serv-U sin server. Kan hende det er bevist av de bak antivirus programmene også. Da serv-u er det mest brukte progget for hackere som er ute etter maskiner for å kjøre distro/xdcc etc på. Da er serv-u et genialt program. Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Blackmoon er genialt enkel å sette opp og funker aldeles glimrende. Har fosøkt en del andre ftp-servere (også bulletprrof) men ingen er så gode som Blackmoon. Lenke til kommentar
arcade Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 WARFTPD er en veldig bra FTP server. Relativt enkel å bruke og med svært mange muligheter. Skal man dele ut mapper, så drar man disse bare fra explorer over i oppsett vinduet på hver enkelt bruker/gruppe, og krysser av for hvilken tilgang man ønsker at de skal ha. WARFTPD er utviklet av en nordmann og er en av de mest brukte FTP servene i verden. Du kan lese mer her: http://www.jgaa.com/index.php?cmd=show_art...id=113&menu=154 WARFTPD er Freeware :-) Arcade Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Det med å velge hvilken FTP server program man vil kjøre er mye smak og behag. Men man kan jo gjøre det enkelt og først sette opp en liten liste over hva folk anbefaler, så kan man stryke de som ikke dekker de behov man har. Også er det bare i grunn og teste og finne ut hva man liker best Så hvis jeg skulle anbefale noe så må det være: Serv-U BulletProof/(G6) Raiden FTP /Cyrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå