chairgame Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 hvilke rør som vanligvis ligger hjemme kan man bruke til å samle kabler i? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 du kan røske opp veggen din og finne elektrikker kabler? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Det er stor forskjell på hva folk har hjemme da. Noen har f.eks så vidt et skrujern, mens andre kan sitte med dreibenk og trådapparat. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 ja, men hvilke rør KAN jeg bruke da? hvis man har det hjemme Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Da kan du bruke alle rør som ikke leder strøm, og som ledningene du vil ha inni røret kommer seg inn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Du kan prøve å gjøre slik de har gjort i denne mod'en. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Du kan prøve å gjøre slik de har gjort i denne mod'en. Tar jo ikke tid i grunn da hadde jeg hatt overskudd på tid hadde jeg og prøvd Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 vurderer om jeg skal teste det der på mitt kommende hjemmebygde... kromma dusj-kabler får du løst på clas! Lenke til kommentar
torgros Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Leder ikke dusjkabler strøm da?? Så det lengre oppe i en annen post. Er det farlig, bare lurer har en gammel dusjkabel og tenker på det samme!! Lenke til kommentar
cof Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 http://www.clasohlson.no/images/products/N...85-00._hi_N.jpg dette duger vel Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Leder ikke dusjkabler strøm da?? Er ikke kablene du skal samle isolert uansett da? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Leder ikke dusjkabler strøm da?? Er ikke kablene du skal samle isolert uansett da? Litt seigt om dei kjem borti hovedkort elns.. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 vurderer om jeg skal teste det der på mitt kommende hjemmebygde... kromma dusj-kabler får du løst på clas! kommer ikke det til å koste en god del a? hvis du skal ha 1 m eller 2 m? vet ikke hvor mye man trenger jeg... Lenke til kommentar
Beo Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Det er vanlig K-rør i veggene som elektrikker rør. Korrugert rør. Kan kjøpes overalt, men antar at det blir vanskelig å få stikkontaktene til hdd osv igjennom rørene. Skaff deg heller spiral rør isteden, sjekk biltema eller clas ohlson. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 http://www.clasohlson.no/images/products/N...85-00._hi_N.jpgdette duger vel Umulig å få kablene inn i røret og hvis du skjærer en åpning langs hele driten får du uansett ikke åpnet den opp for den er laget av sånn stiv plast. Vurdert å ta den i micro'en men frykter at den smelter. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Er poenget at det skal sjå fint ut eller for å lage det litt meir organisert? Metallrøyr som ikkje er isolert kan ikkje anbefales. Du får ikkje straumkontakter gjennom K-røyr uten å kappe at kontakten og sette den på igjen. Dersom du skal rydde så finnest det noken spiralgreier: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...34&GrpID=2&s=sr Dei "tvinner" du rundt kabelen uten å måtte ta av noko som helst og dei ser ikkje så gale ut heller. 104kr for 5 meter. edit: finnnes også i svart Endret 10. februar 2004 av zeph Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 http://www.clasohlson.no/images/products/N...85-00._hi_N.jpgdette duger vel Umulig å få kablene inn i røret og hvis du skjærer en åpning langs hele driten får du uansett ikke åpnet den opp for den er laget av sånn stiv plast. Vurdert å ta den i micro'en men frykter at den smelter. det går jo ann og ta av molex kontaktene og sette de på igjen, det er småe "pinner" som du skyver litt inn og dra kablene bak, og setter så på plass igjen etterpå! Lenke til kommentar
Beo Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Selges på Clas I både Hvit og Sort Blir ganske allright og fjerner masse rot 99 Kr for 10 Mtr Endret 12. februar 2004 av Beo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå