JVD Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 haha... loool til folk som ikke tør å prøve... slapp av den dreper ikke telefonen deres! det som skjer er at ringetonen blir litt lavere.. og du merker ikke det engang! noen som vet hvor jeg kan laste ned .mmf ringetoner med vibrasjon... eller et prog som lager det til E700? Lenke til kommentar
mphones Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 vet at det ikke handler om kameraet, men må spørre likevell (kjøper E700 idag)en person påstod på et annet forum at E700 ikke kunne ha vibrering samtidig som det var lyd fra ringetonene (stemmer dette)?? det stemmer ikke.... på ca. 10 av ringtonene til E700 er det vibrasjon og lyd.. og man kan også overføre flere fra et program... Lenke til kommentar
Bob Broker Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 "Bump" Jeg har en Samsung e710 og lurer på om dette funker på den også? Har ikke lyst til å prøve uten å være sikker. Noen som har funnet ut andre måter å fjerne kameralyden på siden sist denne tråden var aktiv kanskje? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Tviler på at det finnes andre måter men denne burde virke på din telefon også Også tror jeg muligens garantien forsvinner, synes å kunne huske at noen prata noe om det men husker ikke om det står i denne tråden. Har ikke turt å gjøre det selv enda Lenke til kommentar
Bob Broker Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg vet det skal være litt forskjell på 700 og 710 så jeg er litt redd for at telefonen min skal ta kvelden hvis jeg dytter inn masse koder som ikke hører hjemme i det hele tatt. Eller skal jeg gamble... Nei, tør ikke det. Formannen vet det sikkert han Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg vet det skal være litt forskjell på 700 og 710 så jeg er litt redd for at telefonen min skal ta kvelden hvis jeg dytter inn masse koder som ikke hører hjemme i det hele tatt. Eller skal jeg gamble... Nei, tør ikke det. Formannen vet det sikkert han Den kommer neppe til å ta kvelden. Om det ikke virker er det jo bare å bytte koden tilbake til hva den var. Mobilen din blir nok ikke ødelagt av dette Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 I Korea har man nylig fått en lov som sier at det er forbudt å produsere telefoner der man kan skru av kameralyden. Siden alle Samsung-telefoner produseres i Korea blir også telefonene som selges her i Europa berørt av dette. Siden dette er en helt ny lov, var ikke dette et problem med tidligere Samsung-modeller. Bare med E700. Huff. Har lenge vurdert å kjøpe den splitter nye P510, men når det faktiskt viser seg å være umulig å fjerne kameralyden, trekker dette drastiskt ned, og jeg må igjen revurdere valget mitt. Jeg kan ikke tenke meg noe kjipere enn å få all oppmerksomhet av at en teit kameralyd fra mobilen din. Da jeg vanligvis har mobilen min på kun vibrering, går det jo til nød an. Vi får se hva jeg lander på. Det er ikke mange kamskjellmobiler som har alt P510 har til den prisen. Hvis det er slik med kameraet, er jeg styggelig redd for at kameraet blir svært lite brukt, og med andre ord kan jeg klare meg med f.eks. E100, som jeg tidligere har sett på. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg kan ikke tenke meg noe kjipere enn å få all oppmerksomhet av at en teit kameralyd fra mobilen din. Da jeg vanligvis har mobilen min på kun vibrering, går det jo til nød an. Vi får se hva jeg lander på. Det er ikke mange kamskjellmobiler som har alt P510 har til den prisen. Vet ikke om jeg misforstår deg, men det er slik at Samsungmobiler lager lyd UANSETT om den er på lydløs (eller vibrering som du sier) eller ikke. Kan hende du visste dette, men men. Da misforsto jeg deg i såfall Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg vet det skal være litt forskjell på 700 og 710 så jeg er litt redd for at telefonen min skal ta kvelden hvis jeg dytter inn masse koder som ikke hører hjemme i det hele tatt. Eller skal jeg gamble... Nei, tør ikke det. Formannen vet det sikkert han Som arehei sier tar den neppe kvelden men tar den kvelden pga. noe annet senere kan du ha mistet garantien, kameraet på min E700 slutten å virke for en uke siden. Nå i ettertid er jeg glad for at jeg ikke hadde brukt kamerakoden for da hadde sikkert butikken skyldt på det eller så hadde jeg ikke hatt garantien. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Vet ikke om jeg misforstår deg, men det er slik at Samsungmobiler lager lyd UANSETT om den er på lydløs (eller vibrering som du sier) eller ikke. Selvsagt, men dersom du utfører formannen-metoden, får du lydløs kamera med kun vibrering. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Når min P510 ankommer skal jeg teste litt på den også. (før jeg lagrer masse crap på den som kan bli sletta ved en reset) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå