Gå til innhold

pentium 2.6, hvilket HK?

anbar

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er litt utenfor Intels hovedkort verden, saa derfor haaper jeg noen kan hjelpe meg med miitt dilemma...

Hvilket hk fungerer bra/best... Straalende overklokking egenskaper, stabilt som fjell, Rask ytelse og ikke en pris paa over 1500...

Tenker aa anskaffe emg Pentium 2.6 med 800fsb... Har hort om mulighetene til aa klokke denne prossesoren til 3.2 gihz, saa jeg vil gjerne vaere med paa bolgen :cool:

takker og bukker for hjelpen jeg haaper aa faa... :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eller abit ic7-G

Enig!! :yes:

Har det og er fornøyd det er noe billigere enn max 3 men det er omtrent bare kjøleren som er forskjell

oops! både max 3 og G versjonen har probs med det intigrerte lydkortet!

Jeg satt inn et gammalt Sound Blaster Live! 5.1 og da funka det toppers!

Edit Leif

Endret av megakrølle
Lenke til kommentar
MAX 3 er nok hakket vassere enn Asus P4C800-E har testet dem begge.

Hva legger du i vassere? bedre eller dårligere?

Bedre, det klokker en tanke bedre.

Har aldri hatt problemer med lyd på MAX 3 faktisk horer jeg ikke forskjell på det innebygde lydkortet og mitt audigy 2

Lenke til kommentar
MAX 3 er nok hakket vassere enn Asus P4C800-E har testet dem begge.

Hva legger du i vassere? bedre eller dårligere?

Har aldri hatt problemer med lyd på MAX 3 faktisk horer jeg ikke forskjell på det innebygde lydkortet og mitt audigy 2

hmm det er hvisst ikke alle som har problemer med det nei jeg merka det når jeg brukte headsets.

Hørte vifta av og til og når jeg beveget musa kom det er lav skurrelyd :(

Hvor mye bedre mener du max3 er i forhold til G

Lenke til kommentar

Har faktist merka i dag at det er litt knittrelyder når jeg hører på musikk. Har da ett MAX3 kort. Har lest flere folk som har hatt de samme symptomene, men det er ikke så mye at man legger mye merke til det.

Jeg er forsåvidt godt fornøyd med mitt MAX3. MAX3 vil du nok mest sannsynlig komme lengst med i klokkingen, men det er du selvfølgelig ikke garrantert.

Men siden du ikke skal ha dyrere enn 1500kr, så burde du enten gå for ett Abit IC7 eller IC7-G (IC7-G om du er interresert i innebygd GB lan, samt raid).

Du kan jo også tenke litt på ASUS P4C800 da, søk litt rundt på nettet og se om du finner sammenligninger mellom Abit og ASUS ;)

Lenke til kommentar

Det kommer nå litt an på hva slags CPU du har. Er jo mange her på forumet som kommer svært langt med ASUS kortet. Ja faktisk lengre en med MAX3 kortet. Om du har klart litt bedre, så er det jo ikke sikkert at det er den hele sannheten. Synes også man bør ta med at det faktisk begynner å bli mange som har diverse plager med ABIT kort. Alt fra plutselig død, til lydproblemer. Værdt å ta med seg.

Lenke til kommentar

okey, da skal je gbegynne aa sooke meg litt runt... Har ogsaa hort om Abit's problemer... Asus i den grad virker litt mer "stabilt".... Men Asus paa den andre siden, er litt "squared" har jeg folelsen av...

Kunne vaert greit aa hatt en abit vs asus...

Mitt forrige hk var et msi 645c u2... men det dode... omtrent samtidig med ti4200 , ogsaa fra msi... Saa derfor holder jeg meg unna msi... ;)

Saa er det noen som har testet begge her?

Imellom tiden, Takk for god respons ;)

Ps: de av dere som har MAX kortet... hvor gode overklokkings egenskaper er det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...