Windoge Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Noen som vet dette? Stod ingenting om det på www.lanekassen.no . Og er det ikke slik at det første utbytte vil bli større enn det andre? Sendte inn søknad om fullt lån for 1 uke siden, bor hjemme. Takk for svar. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Ikke snakk om stippend altså Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Ikke snakk om stippend altså Jeg går på Noroff Instituttet og jeg betaler 80.000kr og jeg fikk 100.000kr. De fordeler det halv / halv over to semestere, atlså du får 50.000 i 2004 og 50.000 i 2005. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Hmm, akkurat.. forstod ikke den HELT, kanskje.. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Søknad om stipend Bruk søknadsblankett A. Søknadsfristene er 15. november for høsten 2003, og 15. mars for våren 2004. Obs! Unntak fra søknadsfristen høsten 2003: Siden reglene for lån ble fastsatt svært sent i år, gjelder ikke søknadsfristen 15. november for elever i vanlig videregående opplæring. Fristen er 15. mars 2004. så om du krysset av for både høst 2003 og vår 2004 på søknaden får du nok lån for hele året, og får da helt sikkert mer i lån! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Tror dere det tar lang tid å få svar fra lånekassen på søknaden? Tror nok de har mest å gjøre i starten av skoleåret. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 alt fra 2 uker til 2 mnd må du regne med! Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 så man må søke om stipend.. jeg hadde hørt at man bare gikk i resepsjonen og hentet det på en måte... trudde ikke helt på det men.. nå må det undersøkes ass.. for stipend SKAL jeg ha... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 så man må søke om stipend.. jeg hadde hørt at man bare gikk i resepsjonen og hentet det på en måte... trudde ikke helt på det men..nå må det undersøkes ass.. for stipend SKAL jeg ha... Du må jo gjøre dette: Gå til administrasjonen i skolen din å hente søknad. Deretter fylle den ut, for så og levere den tilbake til administrasjonen fordi skolen har selv noe de skal fylle ut. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 alt fra 2 uker til 2 mnd må du regne med! Ok, takk for svar. Men om jeg skulle være så uheldig å måtte vente 2 måneder på å få noe, betyr dette at jeg vil misste lån`et for de månedene jeg venter? Ville jo vært ganske teit da. Eller får jeg pengene for de ventemånedene med en gang det kommer? Bare i et større beløp seff. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 da får du alt for de mnd du har søkt for! så om du skulle få lån på 100.000 så får du kanskje 80.000 når du får, dersom du får foreks 15.mars Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Thanks Noen som vet svar på mitt siste spørsmål angående dette. Hvis man har krav på fullt stippend, har man krav på fullt studielån også da? Maksbeløp altså Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Snakker du nå om videregående eller høgskole/universitet? Har man krav på fullt stipend så får man fullt lån også om man vil, man har ikke "krav" på det som du sier! Men du får det nok om du søker! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 Snakker du nå om videregående eller høgskole/universitet? Har man krav på fullt stipend så får man fullt lån også om man vil, man har ikke "krav" på det som du sier! Men du får det nok om du søker! Er snakk om Videregående skole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå