Ingar Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 De fleste har sikkert fått med seg,men poster det alikavæl. http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=7539&sid=1 Står litt om mobilene,7700 var ganske fin egentlig. (synd man prater i den på samme måten som i en N-gage) Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Syns 5140 var ganske kul, spesielt den blå. 7200 hadde sett MYE bedre ut hvis skjermen bare var en del større, det ser jo rett og slett teit ut med den lille skjermen. Utenom skjermen syns jeg 7200 er drit fet! 7700 er rett og slett stygg, en av de styggeste mobilene jeg noen sinne har sett. Den så også alt for stor ut og ikke særlig behagelig å holde i. Den ser ut som en halv fotball. Endret 26. januar 2004 av siemens:-) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 7700's design er nermest d jeg vil sammenligne med en stor smørklump (forundrer meg ikke om de har smørt inn den på bildet med smør siden den skinner så mye.) men sikkert god mobil... Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 5140 i blå var jo rå!! Greit med mobiler som tåler litt! Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 7700 = Vel, den er stygg og du må holde den så dumt 7200 = Hadde for liten skjerm og var så firkantet, spisse kanter 5140 = Den eneste som ser nogenlunde ok ut, Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Det tøffeste med 7700 er vel at du kan kjøpe tv tuner til den! Tror det var det jeg leste en plass ja. Tenk så fett! Tv på telefonen! Lenke til kommentar
murmeldyr Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Pallesen skrev: Det tøffeste med 7700 er vel at du kan kjøpe tv tuner til den! Tror det var det jeg leste en plass ja. Tenk så fett! Tv på telefonen! Ja det stemmer det, men jeg synes jeg husker at jeg leste et sted at det ville ta en stund før det å se tv på mobilen blir en realitet, pga at det må gjøres en eller annen type utbedringer i nettet før det lar seg gjøre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå