Nimzo Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) jeg barberer meg ikke for å se yngre ut, snakker om tryne altså. de fleste barberer seg vel fordi det ser mer ordentlig og stellt ut. Det er et tegn på at du er kjønnsmoden. Sånn fra naturens side.. men akkurat dette er vel ikke noe vi har behov for idag. Idag ser du bare gammel ut. btw: det ser ordentlig og velstelt ut om du trimmer skjegget også. Se på Thomas Giertsen. Men her var det vel diskusjon om kjønnshår. Jeg har ikke noe imot å få et lite hår i munnen i kampens hete.. tenk bare på alt det andre greiene du får i deg mens du holder på. Hva er det med oss og vår fobi for lause hår?? Endret 28. januar 2004 av Nimzowitsch Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 shaved or not... da må d bli d her: http://www.xxxfreesexchat.com/DJ/DJ0/0600-01-.JPG Ikke sant Jan Magnus Werner Loe?? Tilgangen til denne web siden er for øyeblikket blokkert. Årsak: Websense kategorien "Adult Content" er filtrert. "Whoops!" Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) Helst flystripe. Men shaved er også krut. Men uansett, litt hår skader ikke så lenge de ikke er overgrodd! Endret 28. januar 2004 av Apoc_ Lenke til kommentar
kag Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Samt det føles bedre ut for både mannen og kvinnen. Hvis det ikke da oppstår et vakum som følge av at klam hud uten behåring klistres mot hverandre! *hæhæ* Doh Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Helst flystripe. Men shaved er også krut. Men uansett, litt hår skader ikke så lenge de ikke er overgrodd! stoetter deg her.. kan ha sagt mye rart her jeg ,men litt haar er jo helt greit. Og mange overvurderer kjoennsorganet. En ting som betyr mye for meg er naerheten man faar ved og snakke og slappe helt av. Og virkelig aapne seg for en person.. Og dette er en ting som betyr mye for meg.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 ganske enig med CFD. btw. kansje du skal oppdatere signaturen din litt CFD (tenker på datoen som står der) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 shaved or not... da må d bli d her: http://www.xxxfreesexchat.com/DJ/DJ0/0600-01-.JPG Ikke sant Jan Magnus Werner Loe?? Tilgangen til denne web siden er for øyeblikket blokkert. Årsak: Websense kategorien "Adult Content" er filtrert. "Whoops!" Ja kjipt når foreldra våre setter sånne filtre ja Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 shaved or not... da må d bli d her: http://www.xxxfreesexchat.com/DJ/DJ0/0600-01-.JPG Ikke sant Jan Magnus Werner Loe?? Tilgangen til denne web siden er for øyeblikket blokkert. Årsak: Websense kategorien "Adult Content" er filtrert. "Whoops!" Ja kjipt når foreldra våre setter sånne filtre ja de sperrene er jo ikke så vanskelige å fjerne Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Selv liker jeg det helt 0 hår, men respekterer selvsagt hvis jenten vil noe annet (dumper henne på en snill måte) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Selv liker jeg det helt 0 hår, men respekterer selvsagt hvis jenten vil noe annet (dumper henne på en snill måte) fasinerende at en sosialist krever at kvinner skal være glattbarbert. . . Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 hmmm.... er ganske sikker på at det var i parantes var ment som en spøk. Du blir litt for seriøs av og til Olsen. Forresten så er jeg også sosialist, og mener det samme som Toolshed på dette området (tror jeg...) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) hmmm.... er ganske sikker på at det var i parantes var ment som en spøk. Du blir litt for seriøs av og til Olsen. Forresten så er jeg også sosialist, og mener det samme som Toolshed på dette området (tror jeg...) Jeg antar at det var ment som spøk, men en vet aldri. Enda en sosialist som er med på kvinneundertrykkinga gitt. . . EDIT: Å fy flate så gretten jeg var i dag da Endret 29. januar 2004 av olsen Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Enda en sosialist som er med på kvinneundertrykkinga gitt. . . Jesus Kristus, Olsen! Selvfølgelig var det ment som en spøk... Lighten the fuck up, som de sier i Uniten! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hver gang noen ympter frampå om enda ett område kvinner må fjerne hår fra, så forminskes kvinnenes kjønnsrolle bur som de er presset inn i. Det er derfor jeg reagerer på at sosialister fremmer en holdning om at minstekravet er glattbarberte legger, armhuler og mus. Men for guds skyld, kjør på. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hver gang noen ympter frampå om enda ett område kvinner må fjerne hår fra, så forminskes kvinnenes kjønnsrolle bur som de er presset inn i. ... Men for guds skyld, kjør på. Ja... er du en av dem som mener at det er "samfunnet", eller "menn sine krav og forventninger" som gjør at kvinner dytter fugemasse inn i jura, også? Det finnes ikke rom for personlige valg som man foretar fordi man anser det som en positiv handling i det kulturelle / sosiologiske spekteret man befinner seg i? Skal man kanskje slutte å vaske seg så ofte også? Det er jo ikke strengt tatt nødvendig. Forstyrrer hudens pH-balanse gjør det også. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det er derfor jeg reagerer på at sosialister fremmer en holdning om at minstekravet er glattbarberte legger, armhuler og mus. Men for guds skyld, kjør på. Jeg har da aldri lagt et minstekrav på noe som helst annet enn god musikksmak, intelligens og sympati, og hvis det liksom forminsker kvinnenes kjønnsrollebur som de er presset inn i, så... Ja, da har de godt av å bli presset inn i det, men les mine lepper (eller skrift) Dette var ikke snakk om minstekrav, men hvordan du liker å se det. For meg spiller det omtrent så stor rolle om de er "shaved or not": Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Ja... er du en av dem som mener at det er "samfunnet", eller "menn sine krav og forventninger" som gjør at kvinner dytter fugemasse inn i jura, også? Det finnes ikke rom for personlige valg som man foretar fordi man anser det som en positiv handling i det kulturelle / sosiologiske spekteret man befinner seg i? Skal man kanskje slutte å vaske seg så ofte også? Det er jo ikke strengt tatt nødvendig. Forstyrrer hudens pH-balanse gjør det også. Fugemasse ja *ler* fikk bilder i hodet. Mange av disse valgenen gjør jo kvinnen på hva som er "inn". En liten bever eller helt shaved er nice. Men stålull som du kjenner stikker imot når du er nedider er rett og slett kvalmt. Er jo også snakk om å ta vare på seg selv / vedlikehold om du vil kalle det. Slik blir vel mer eller mindre naturlig, akuratt som å klippe neglene, tørke seg i ræva, pusse tenna, dusje o.l. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Hver gang noen ympter frampå om enda ett område kvinner må fjerne hår fra, så forminskes kvinnenes kjønnsrolle bur som de er presset inn i. ... Men for guds skyld, kjør på. Ja... er du en av dem som mener at det er "samfunnet", eller "menn sine krav og forventninger" som gjør at kvinner dytter fugemasse inn i jura, også? Det finnes ikke rom for personlige valg som man foretar fordi man anser det som en positiv handling i det kulturelle / sosiologiske spekteret man befinner seg i? Skal man kanskje slutte å vaske seg så ofte også? Det er jo ikke strengt tatt nødvendig. Forstyrrer hudens pH-balanse gjør det også. Det er samfunnet som gjør at kvinner tar silikon både her og der, og det er samfunnet som gjør at menn legger på noen ekstra cm på penis. Det er samfunnet som gjør at enkelte pumper jern til de blir blå i trynet. Det gjelder begge veier, ikke bare for kvinner. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Det er derfor jeg reagerer på at sosialister fremmer en holdning om at minstekravet er glattbarberte legger, armhuler og mus. Men for guds skyld, kjør på. Jeg har da aldri lagt et minstekrav på noe som helst annet enn god musikksmak, intelligens og sympati, og hvis det liksom forminsker kvinnenes kjønnsrollebur som de er presset inn i, så... Ja, da har de godt av å bli presset inn i det, men les mine lepper (eller skrift) Dette var ikke snakk om minstekrav, men hvordan du liker å se det. For meg spiller det omtrent så stor rolle om de er "shaved or not": Mulig jeg overreagerte, men poenget mitt var jo at du ymptet frampå om at kvinner aller helst skal være glattbarbert, altså du var med på å forminske kjønnsrolleburet. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Enda en sosialist som er med på kvinneundertrykkinga gitt. . . enda en? hvem var den/de første? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå