Gå til innhold

Shaved or not?

darkness|

Anbefalte innlegg

så lenge det er frisert, og under kontroll er det stort sett greit... (liker ikke urskog/reinskog)... men hvordan mener folket at gutter skal ha det???

jeg er enig med CFD, vi kan ikke kreve at de her hårløs uten at vi er det selv...

Sorry for at jeg ødelegger den gode stemningen. Men ærlig talt. Du kan ikke kreve en dritt av noen som helst. At dere prøver å være solidarisk ved å shave dere selv gjør ikke saken noe bedre.

Stakkars jenter. Fra før av så må de barbere seg på leggene og under armene, sminke seg daglig, nappe øyenbryn osv osv, og nå krever dere at de skal barere musa i tillegg? ærlig talt.

beklager olsen.. litt feil ordvalg. Forlanger ingenting. Men man faar vell lov og haape? Man krever ingenting ,men man kan jo faa lov og forvente? Og som jeg nevnte saa er jeg ikke saa stor fan av og ta det saa veldig ofte ,men gaar sjelden mer enn 1uke. Saa beklager altsaa. Burde kanskje ta det naa ,men det faar vente.

Og btw.. Ikke Creaturecanis som har skrevet dette her

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det blir ikke mer hår av at du fjerner det heller...  :p

Nei, jeg hører dere si dette - men erfarer noe helt annet :p

Glattbarberte menn = :dribble:

Men dette bør være opp til hva gutten selv vil :)

Helt enig kine. Synes virkelig at det er noe man kan velge selv ,men jeg mener at det er noe som vi..ehh.. burde ta og barbere oss baade i ansiktet og i skrittet. Tar jo ikke noe saerlig med tid hvis man har en skarp hoevel.

eller weet haarfjerningskrem.

CFD wrote this

Lenke til kommentar
Dette har vært naturlig i flere tusen år, så hvorfor skal det plutselig bli 'ekkelt' nå, kun fordi det er på mote?

nei, fordi nå har vi "teknologien" til å fjerne det relativt enkelt og greit :p

Vi har teknologien til å glattbarbere oss på hodet også.. daglig, uten problem. Hvorfor gjør ikke alle jenter det?

Skjønner du ikke poenget mitt i det hele tatt altså??

Det er naturlig. Moter kommer og går. F.eks. så var den en periode på høymoten å gå med en hvit parykk med krøller.. hvor ble den av egentlig?

Nei, la håret vokse nedentil.

Lenke til kommentar
hvorfor lukter det egentlig vondt når man har svetta?

Fordi det kommer bakterier og fordøyer svetta vår og de har sin avføring de også, og det er den som lukter.

right?

Det er hovedgrunnen, ja. Hva man spiser har lite å si.

Lenke til kommentar
hvorfor lukter det egentlig vondt når man har svetta?

Fordi det kommer bakterier og fordøyer svetta vår og de har sin avføring de også, og det er den som lukter.

right?

Det er hovedgrunnen, ja. Hva man spiser har lite å si.

men hvordan er det de små bakteriene vet at, nå skal de komme å spise opp svetta mi for nå har jeg hatt gym?

merker de bare at det er vått det ute også kommer de ut og driter på meg?

men hvis det er grunnen til at de kommer ut så kommer de vel ut når vi har bada også da? eller dusja...

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

En ting jeg lurer litt på (mener det har vært tatt opp før i dette eminente dataforum) er hvordan man egentlig barberer seg nedentil, dvs hvor stopper man? Ser jo inmari teit ut hvis det er ikkeno hår og så kommer håret på læret. (oi det rimte) Barbere alt er jo uaktuelt (barbere leggene skjer bare ikke) Så hvor stopper man?

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer litt på (mener det har vært tatt opp før i dette eminente dataforum) er hvordan man egentlig barberer seg nedentil, dvs hvor stopper man? Ser jo inmari teit ut hvis det er ikkeno hår og så kommer håret på læret. (oi det rimte) Barbere alt er jo uaktuelt (barbere leggene skjer bare ikke) Så hvor stopper man?

Just keep on shaving baby... alt under øyenbryna og hårlinja skal vekk!

Lenke til kommentar
Hvis du ikke visste det så er jeg gutt, og nei, barbere _alt_ kommer ikke på tale. Har også lest den om han som barberte vekk rumpehårene, og det hørtes mindre godt ut.

også?er det forbeholdt jenter å barbere bort alt hår under skallen? Skal du først barbere noe, ta alt i solidaritet med verdens kvinner.

Lenke til kommentar
men hvordan er det de små bakteriene vet at, nå skal de komme å spise opp svetta mi for nå har jeg hatt gym?

Ved fysiske anstrengelser svetter man ekstra mye jern. Det liker bakteriene. Og spiser. Og koser seg. Og vokser. Og stinker.

EDIT:

Og ja, endel anti-svette saker tar utgangspunkt i å binde jernet til en form som har lavere oksideringstall (+II til forskjell fra +III og +IV, tror jeg).

Det gjør at bakteriene sliter med å ta opp jernet, ergo mindre bakterievekst.

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar
Gjest mafister

Synes det er greit gutter tar bort litt også, er ikke superviktig da. Liker ikke armhår, men tør ikke be dem om å fjerne det heller.. mister kanskje en del av manndommen eller noe.. ;)

Lenke til kommentar
Synes det er greit gutter tar bort litt også, er ikke superviktig da. Liker ikke armhår, men tør ikke be dem om å fjerne det heller.. mister kanskje en del av manndommen eller noe.. ;)

på samme måten som at kvinner mister sin kvinnelighet når de barberer leggene, armhulene, fitta og napper øyenbryn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...