Gå til innhold

Shaved or not?

darkness|

Anbefalte innlegg

Husker at det for noen måneder siden var en eller annen avis reportasje som viste muslimske damer bretta ut i full vigør (Natt & Dag, eller noe i den duren). Det ble jo en himla diskusjon ut av det, om disse jentene var ekte muslimer eller ei. Bl.a. så husker jeg et intervju i media hvorpå en muslim påsto at disse jentene ikke kunne være ekte muslimer. Begrunnelsen var bl.a. at jentene ikke var barberte nedentil. Noen muslimer her som kan bekrefte dette, at muslimske damer intim barberer seg.

Selv synes jeg damer med ikke alt for mye hår nedentil er penest.

Rune.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Se på meg når jeg snakker til deg Jølsrud, vis meg respekt!"

"Gjør det da, Jølsrud, se på ham når du snakker til ham."

:mrgreen:

[offtopic]Haha, beste eg har sett på lenge![/oftopic]

Men lite hår, skal jo vere litt fint også?

Lenke til kommentar

Begrunnelsen var bl.a. at jentene ikke var barberte nedentil. Noen muslimer her som kan bekrefte dette, at muslimske damer intim barberer seg.

Tar jeg ikke feil, så skal lengden på håret være ca. like langt som lengden på et riskorn, husker ikke om det var basmati- eller jasminris...

Lenke til kommentar
Ha! Det beviser at menn er det perfiksjonerte mennesket. Vi starter som kvinner alle mann, men noen velger og få noen uppgrades til det bedre. Nå viser det seg at kvinner også sakte menn sikkert begyner og få litt vett.

Hmm... stakkars de mannfolka som lever når det skjer. Men det vil vel skje så sakte at ingen vil se noe forskjell. De vil vel kanskje tenke på hvor stygge dagens kcinner er når de ser de på bilder (De er ikke stygge da). Om det er fakta at det skjer da.

skjønte ikke helt hva du mente med det..

menn er menn.. de vil ikke begynne å ligne på kvinner.. det vil bare være ferre av dem...

dermed sansynligvis en drømmesituasjon for enhver mann, da det mes sansynlig bare vil være å velge å vrake...

som du sikkert vet, så pleier det jo å være populært med mangelvarer...

Lenke til kommentar

tja, uti den store verden er det jo mer og mer inn å være homofil bare se på alle kjendisene som har kommet/kommer ut av skapet.

og når store forbilder som dem gjør det, tja, er det jo bare naturlig at ungdommen følger etter til en hvis grad....:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Tja, kanskje det blir vår undergang? Kanskje genteknoligien fører til at homofile kan får barn uten innblanding av det motsatte kjønn? Hvem vet hvor genteknologien fører oss... Flere og flere står fram som homofile, kanskje det aldri tar slutt, og menneskeheten blir permanenthomser? :p

:scared:

Lenke til kommentar
Tja, kanskje det blir vår undergang? Kanskje genteknoligien fører til at homofile kan får barn uten innblanding av det motsatte kjønn?

Where's the phun in that?

Nei, nettopp. Derfor bør vi passe på litt, følge litt godt med. Begyner å bli på tide å gjøre noe med saken når:

* Gaysir.no er Norges mest besøkte nettsted.

* Kommunale uniformer blir rosa.

* Kardemommeloven erstatter grunnloven.

og

* Orlando Bloom blir kåret til verdens mest sexy kvinne.

:mrgreen:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...