Armalite66 Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 http://www.angelfire.com/nm/kjell/miss Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 http://www.angelfire.com/nm/kjell/miss Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Det var da veldig til gnål om følelser, kjønnsroller og kromoson her da Kvinnen bør være fri for hår ihvertfall på selve apparatet. Ellers er det bare stas med en liten trimmet pyntedusk/stripe oppforbi. Mange kvinner syns vel gjerne det er litt stas om mannen tar seg en snartur ned og mumser i snopet også, og da er ikke er noe særlig stas med en hel hårmanke mellom tennene. *pft,ptt,ffffstf,ptui* Slik sett er det en god ting å gjøre. Ikke bare fordi det forventes fra "det moderne samfunn", men fordi det når alt kommer til alt er litt praktisk også. Men for all del. Man gjør som man vil... Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Helst stripe, liten dusk eller ikke no. Ikke urskog. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Hva med en fin liten "v" da? *fnihi* Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Jo, jøss! Sikkert bare bra det... Så det er sånn du har det da Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 http://www.angelfire.com/nm/kjell/miss okei, nå forstår jeg hvorfor du ville på by'n idag..hvis du begynner å bli så frarøvet kvinnfolk at du tenner på slikt, så TRENGER du å komme deg på by'n Lenke til kommentar
Term Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Hva med en fin liten "v" da? *fnihi* Send et lite bilde om hvordan du har det så kan kommentere evt forbedringer...høh øhø høh neida skal slutte nå jeg. Synes ei lite nazi stripe er å foretrekke. Liker ikke når det er helt tomt Lenke til kommentar
CFD Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Alt ser fint ut sålenge det ikke er så mye hår.. Det mener nå jeg.... =) Etter nærmere ettertanke Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 damer er som biler, kjekkest å kjøre på glatta Lenke til kommentar
tøs Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 finnes det noen annen måte enn barbert? Lenke til kommentar
Mello Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 damer er som biler, kjekkest å kjøre på glatta helt enig Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jepp. tidlig i fosterstadiet er alle jenter. brystvortene henger igjen fra fosterstadiet, fra du var jente Penis(hodet) er en videreutvikling av klitoris, pungen som balla dine henger i er ett resultat av at kjønnsleppene lukket seg. Balla er en videreutvikling av eggstokkene om jeg ikke husker helt feil Der forsvant hele gudebildet mitt som tar utgangspunkt i at mannen kom først, og at kvinnen ble skapt "av" mannen Hva med en fin liten "v" da? *fnihi*Draw me a picture. Var ikke helt med på den i praksis Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jepp. tidlig i fosterstadiet er alle jenter. brystvortene henger igjen fra fosterstadiet, fra du var jente Penis(hodet) er en videreutvikling av klitoris, pungen som balla dine henger i er ett resultat av at kjønnsleppene lukket seg. Balla er en videreutvikling av eggstokkene om jeg ikke husker helt feil Der forsvant hele gudebildet mitt som tar utgangspunkt i at mannen kom først, og at kvinnen ble skapt "av" mannen Kan jo ver det er det motsatte da, alså at mannen kom først og at kvinner ble utforma fra menn, langemann = klitt, pungen = lippene osv. Men litte hår, er bare slik det skal vere! Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Er visst slik at utviklingen går mot at Y-kromosomet forsvinner. Etterhvert skal det visst bare bli mandige kvinner Jeje, da hadde det vært farlig for meg å leve uansett BTW, leste det i illustrert vitenskap for en stund siden. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jepp. tidlig i fosterstadiet er alle jenter. brystvortene henger igjen fra fosterstadiet, fra du var jente Penis(hodet) er en videreutvikling av klitoris, pungen som balla dine henger i er ett resultat av at kjønnsleppene lukket seg. Balla er en videreutvikling av eggstokkene om jeg ikke husker helt feil Der forsvant hele gudebildet mitt som tar utgangspunkt i at mannen kom først, og at kvinnen ble skapt "av" mannen Kan jo ver det er det motsatte da, alså at mannen kom først og at kvinner ble utforma fra menn, langemann = klitt, pungen = lippene osv. Men litte hår, er bare slik det skal vere! Er nokk ikke det. Trur a vitenskapen skal kunne være rimelig sikker på det. Er jo ikke så vannskelig å finne ut det da. Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 BTW, leste det i illustrert vitenskap for en stund siden. Av nevnte grunn tror jeg også det er 110% bullshit - de har spådd mye i det bladet før... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Jau, vet det, men tenk deg tanken da Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 jeg leste også det der.. og det virket ganske realistisk.. men det vil jo ikke skje før om mange milioner år da.. så VI har ikke noe å tape... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 6. februar 2004 Del Skrevet 6. februar 2004 Ha! Det beviser at menn er det perfiksjonerte mennesket. Vi starter som kvinner alle mann, men noen velger og få noen uppgrades til det bedre. Nå viser det seg at kvinner også sakte menn sikkert begyner og få litt vett. Hmm... stakkars de mannfolka som lever når det skjer. Men det vil vel skje så sakte at ingen vil se noe forskjell. De vil vel kanskje tenke på hvor stygge dagens kcinner er når de ser de på bilder (De er ikke stygge da). Om det er fakta at det skjer da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå