T.F.T Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) ok, nå har jeg lagt koss ur40 i handlekurva på komplett.no og har fått lånt 350 kr av mora mi til å kjøpe koss ur40. noen siste meninger? skal jeg heller velge r55b? er ute etter den av de to med best LYD. Micen på r55b er ikke en nødvendighet. Selv om jeg kanskje får mere for pengene ved å kjøpe ur40 siden jeg ikke må ha micen på r55b vill jeg heller kjøpe de hvis de har bedre lyd. er r55b gode å ha på? har mast om sammenligning av disse to i lang tid men ikke fått noe særlig til svar. men jeg klager ikke... Endret 26. januar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Ur40 er gode, men ikke for gode. Syntes de sitter for løst på hodet. Kunne vært mer tett da du hører godt hvis du sitter ved siden av en som har en slik på hodet Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Ur40 er gode, men ikke for gode. Syntes de sitter for løst på hodet. Kunne vært mer tett da du hører godt hvis du sitter ved siden av en som har en slik på hodet hva med lydisolasjonen inn da? bryr meg mest om at jeg ikke hører hva andre sier mens jeg har dem på, ikke at andre hører på hva jeg hører på når jeg har dem på. EDIT: det ble visst litt mange på-er Endret 26. januar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
kag Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg vil anbefale MDR-V700 på det sterkeste. Det er mye i den serien som rett og slett bare plasserer konkurrentene i bunnen på skalaen. Fant faktisk denne reportasjen i samme slengen. Merk hvor mye lagringsplass det oppgies ang iPod'n. Gaute bruker visst også disse høretelefonene. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg vil anbefale MDR-V700 på det sterkeste. Det er mye i den serien som rett og slett bare plasserer konkurrentene i bunnen på skalaen. . nei jeg har ikke råd til de der. de skal brukes til gaming forresten Lenke til kommentar
kag Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg testet storebroren til dette heatsettet (kommer ikke på hvilken modell det var) da jeg bodde i Irland. Og det rocket hardt!! Kostet om lag €500 (4250NOK) hos Sony Centre, dog. Men man kunne helt klart kjenne/høre/føle hvor de ekstra pengene gikk. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 ur 40 vs. r55b!! hvilken skal jeg bestille?? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) dette var en seriøs feilpost.... Edit: Flyttet og åpnet Endret 26. januar 2004 av DesertGlow Lenke til kommentar
darkhead Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 ur 40 absolutt, gir meget bra lyd og holder lyden utenifra ute.....hører ikke hva andre sier med andre ord!!! Kjøp de.... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Go, go, gogetthem! bfisk Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) takk for at dere gjør så jeg føler meg sikker på at jeg har valgt de riktige headphonsene. bestilte dem fra komplett i går. bare fortsett med det. Endret 28. januar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå