Eminent Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 hei hei Jeg trenger et bra hovedkort som støtter TWIN MOS PC3200 minne. Hvis man ikke har noen bra kort som støtter dette vil jeg gjerne ha noen tips om noen andre minne typer som er bra men ikke alt for dyre Lenke til kommentar
Eminent Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 hmm hei hei der ute? noe hjelp å få Lenke til kommentar
vuhahai Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 abit kv8 max 3 er verlig bra , tror jeg hvis du bruker AMD , Abit er bra å velge , hvis bruker du intel , Asus er bra å velge Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Msi K8T NEO FIS2R er nok det beste kjøpet. Her er en test.. Her er det hvertfall ikke noe tvil. Har du 512 brikker fungerer det nok ikke ,men har du 256 brikker fungerer det nok. Kortets produktside. Lenke til kommentar
Eminent Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Har du 512 brikker fungerer det nok ikke ,men har du 256 brikker fungerer det nok. Jeg har 512 brikker :/ abit kv8 max 3 er verlig bra , tror jeg Hmm ja det har jeg hørt å men har hørt dårlige ting om twin mos å det kortet sammen :/ derfor jg spør her hehe Lenke til kommentar
Eminent Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 men hva med andre merker... noen som har noe peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå