delfi Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hei jeg er ny paa dette forumet. Jeg jobber i Newcastle UK derfor aa og oe. Jeg oensker aa kjoepe en rustfri amcar fra California. Jeg har snakket med forskjellige importoerer og de regner ca. 30.000 for aa importere. Det inkluderer aa finne bilen + fortjeneste. Transport, registrering + alle andre kostnader betaler jeg. Jeg har regnet ut at bilen kommer paa ca. 100.000 inn i landet + disse 30.000. Jeg synes det er mye. Er det noen som vet om serioese kontaketer i USA som kan finne bilen + organisere henting + forsikring og noedvendige papirer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 nei men det koster ikke mer en 10.000kr for import opplegg Lenke til kommentar
RIP Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 hmm, selve transporten koster ca 10k fra USA til Norge. men så må du legge på; forsikring, at bilen kommer til kaia, toll, vrakpant, regavgift og kjøpsum av bilen. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 er det veteran, så slepp du unna med: frakt og moms etter slik som eg har forstått det. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Om jeg ikke husker feil, så må man betale en slags engangs avgift på veteran biler også, 1-2% av verdi elns ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå