Echeron Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Kan jeg? Skal kjøpe meg denne og vil gjerne kjøre den sammen med en vanlig DDR brikke hvis det er mulig da.. er det? Lenke til kommentar
morfin Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Ville da tro det. Hva slags brikke er den andre da? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Det går, men hva er vitsen? Du vil ikke få høyere ytelsen enn den dårligste brikken likevel. Lønner seg å kjøre to like brikker. Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 På Asus whatever deluxe, vet jeg at man kan sette ram-brikker i alle tre slotene og fremdeles kjøre dual channel på to av brikkene(I.flg. users manual) Godt spørsmål echeron! Er spent på om noen vet noe om dette! Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Advarsel gitt pga. bumping. Lenke til kommentar
Echeron Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 oj. Bør kanskje lese reglene nøyere. Men tilbake til saken, jeg har ett Asus A7N8X-e Deluxe. Så det kan kanskje kjøre dual på de to samtidig som det står i en rimelig god pc3200 brikke? Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Du kan kjøre tre brikker, det vil fungere også med dual-channel. Dette står i hovedkortmanualen din! Hvis du ikke har hard-copy kan du finne den her: ftp://www.asus.it/pub/ASUS/mb/socka/nforc...8x-e_deluxe.pdf timtowtdi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå