Gå til innhold

Ny telefon

kverna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du behøver nok å argumentere litt bedre anette... Bare for at du har E700 behøver ikke det å bety at den er best... Den har veldig mange barnesykdommer, og trenger softwareoppdatering før den er godkjent... Selv har jeg heller ikke prøvd LG G7100 .. Men jeg vet at LG lager veldig gode tlf.. Jeg har prøvd LG G5400 ... Jeg bestillte en sånn med det samme! Du bør definitivt tenke gjennom litt flere alternativer... Må ikke være det dyreste som er mest for penga... Om ikke kamera er viktig så er LG G5400 et bedre valg... Les den fine testen som amobil har gjort...

Lenke til kommentar

En ting jeg vet er at det er mange som har kjøpt seg en E700. Akkurat samme som T610.... Hvis du har lyst å skille deg ut så kjøp deg LGen :)

Ganske mange første generasjonstelefoner har "problemer" med et eller annet. Det er ingen tvil. Men det er noen som er ganske heldig og får en feilfritt telefon. Hvis du har samme flaks som meg... u r screwed :)

Lenke til kommentar
må si at E700 har den ekleste menyen eg noen gang har har navigert i.. har bare prøvd den i 5 min..

Hva er det folk ikke liker med den menyen???

Er det det at det ikke er bilder av piler i de forskjellige retningene?? Er dte det at man beveger seg i den retningen man trykker :wow: ???

Eller det at det er fine animasjoner øverst? Hvorfor synes folk at de er uoversiktelige??

Synes de er helt fine jeg, skjønte de ed en gang.. Synes heller ikke at det er noe gæli med softwaren...

Lenke til kommentar
må si at E700 har den ekleste menyen eg noen gang har har navigert i.. har bare prøvd den i 5 min..

Hva er det folk ikke liker med den menyen???

Er det det at det ikke er bilder av piler i de forskjellige retningene?? Er dte det at man beveger seg i den retningen man trykker :wow: ???

Eller det at det er fine animasjoner øverst? Hvorfor synes folk at de er uoversiktelige??

Synes de er helt fine jeg, skjønte de ed en gang.. Synes heller ikke at det er noe gæli med softwaren...

Hvis man er vant med f.eks. nokia menyer så vil du føle litt "rar" når du går over f.eks. til samsung.

Det er bare en vanesak. Du har jo bare brukt 5 min. Prøv å bruk litt mer tid så vil det gå "smoothere" :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...