DC++_? Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 http://www.gprep.org/~chatton/numbers_files/image004.gif dette bildet skal brukes til en skoleoppgave. så jeg har lyst til å klippe bort internett siden under og erstatte teksten "The Wilderness Journey" med hav farge lik den som er rundt.. Er dette mulig? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 http://www.gprep.org/~chatton/numbers_files/image004.gifdette bildet skal brukes til en skoleoppgave. så jeg har lyst til å klippe bort internett siden under og erstatte teksten "The Wilderness Journey" med hav farge lik den som er rundt.. Er dette mulig? Et hvilketsomhelst bildeprogram, f.eks. paint eller photo editor (som følger med windows), kan gjøre dette. - Bruk "crop" for å merke den delen av bildet som du vil bruke (altså slipper du adressen nederst) og lagre dette som det nye bildet - Markér en bit av det blå havet, kopier området og lim det inn over teksten. Siden det ser ut til å være mye svarte prikker på det blå området ville jeg tegnet over disse med blått, så de forsvinner. Da vil ikke det "nye" området over teksten skille seg fra resten av havet. Alt dette er naturligvis også mulig å gjøre raskt i photoshop, hvis du har tilgang på det. Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 kan du ta det i norsk crop? Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 ok nå har jeg hentet photoshop og innstalert det. jeg tok alle valgene på norsk (to valg under innstalasjonen) men det blir jo svensk! går det an å endre språk? så vet du hvordan man gjør det (det er snakk om v 7.0) Lenke til kommentar
tovito Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Piratkopi, hm... De valgene du tok, er på hvilket språk du skal lese brukeravtalen! Det er nok en svensk versjon du har "hentet", men det vet du vell ut fra brukermanualen som fulgte med? Foreslår du henter en ny versjon! Endret 26. januar 2004 av tovito Lenke til kommentar
maarstad Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Det er håpløst med photoshop på noe annet enn engelsk!!! Lenke til kommentar
Matsi Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg orket ikke å forklare. Fikset det heller for deg. Lenke til kommentar
Matsi Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Oh... var det kanskje sånn han ville ha det jaja Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 piratkopi, nja fikk låne det.. jeg kunne umulig vite at en brent cd med photoshop ikke var orginal dermed piratkopi (ironi) finnes det på norsk? Han sa nemlig at han ikke fant det.. så da må jeg vel kjøpe det vis ikke han klarer å skaffe det Matsi takk for at du ville hjelpe men det var ikke helt det jeg mente.. nederst skal det ikke være noen (kan vel egentlig printe ut bildet for seg selv så bare klippe det av men men. For det andre skal "The wilderness journey" bort/byttes ut med hav Lenke til kommentar
tovito Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Photoshop finnes på norsk, men som sagt ovenfor så fungerer det best på engelsk! I hvertfall for meg! Har akkurat skaffet meg Photoshop CS (8)! Dette er bare et supert program!! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Photoshop funker som dere sier helt klart best på engelsk ja, derfor irriterer det meg noe j*****t at vi bruker norsk versjon på skolen :/ Lenke til kommentar
Jove Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Håper det er greit at jeg hiver meg på her. Kan en bruke noe filter eller noe annet lurt, for å fjerne di "dottene", som har blitt? (sikkert pga lagring i gif) Mvh Jan Ove Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Tusen takk ZybiX Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Tusen takk ZybiX No problemo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå