knutjoha Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg har lagd en del DivXer hjemme i Gordian Knot 0.21 Problemet er noen ganger når jeg spiller dem av så enten: 1) Henger maskina seg og jeg må restarte manuelt... 2) Maskina restarter seg selv... uten videre... Dette syntes jeg var litt rart jeg.. enig? Hva kan problemet være?? Kjører Win2k og Duron 700@900 40C 128SDRAM Hjelp... Hvh Knut Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Dette skjedde meg en gang. Jeg sletta den ene DivX fila det skjedde med, og det har ikke skjedd siden. Det var ganske merkelig for maskinen restartet momentant uten noen som helst form for forvarsel, raskere enn om jeg skulle trykket restart-knappen på kassa. Har Windows XP, og måtte reinstallere det programmet jeg hadde oppe da jeg prøvde å starte DivX fila (WinMX). Har ikke skjedd senere, og vet ikke hva grunnen var. Lenke til kommentar
moft Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 prøv annet/kraftigere power supply Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Quote: On 2002-03-13 09:31, moft skrev:prøv annet/kraftigere power supply Kan power supply være grunnen? Jeg kjører jo tyngre ting enn DivX uten at maskinen protesterer det minste. Har aldri hørt om at Power Supply gir dette problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå