RolfOve Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Er det noen som kan bekrefte/avkrefte hvor vidt det går å kjøre counter-strike på linux vha. av wine, winex e.l. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg kan bekrefte at det finnes en søkefunksjon på dette forumet! Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Jeg kan bekrefte at søkefunksjonen har blitt brukt, men virker særdeles dårlig. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Tviler jeg på, men dog. [insert flame here] Men, for å svare på spørsmålet dirr, Ja, det fungerer. Men ikke ha dette som hovedmål for konvertering til Linux. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Tviler jeg på, men dog. [insert flame here] Men, for å svare på spørsmålet dirr, Ja, det fungerer. Men ikke ha dette som hovedmål for konvertering til Linux. Det er vel neppe noen som konverterer til linux for å spille CS... Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Funker helt fint her med WineX. Har dog en rimelig oppegående hardware... Lenke til kommentar
moesen Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Han er sikkert lei av windows, og/eller vil prøve noe nytt men er litt redd at han ikke kan spille cs/yndlingsspillet sitt i det nye OS'et. Derfor spør han som det er en mulighet for at han kan det. Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Man kan jo kanskje kjøre et dual-boot system om man virkelig må ha CS. Og om man er "CS-h0re" så blir man iallefall ikke fornøyd om man får det til, da kommer man nok til å whine på WTF LAAAG, LITE FPS FU! Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 dette var ikke ett nerdespørsmål, men ett fjortisspørsmål, og for guds skyld, som de andre foreslår, bruk søkefunksjonen før du poster noe som har blitt postet ørten ganger før Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg fatter ikke hvorfor folk ikke lærer seg søkefunksjonen. Forumene burde putte ut en obligatorisk test før du fikk fullført registreringen! Ærlig talt folkens, ER det så vanskelig å skrive inn det du søker etter og SÅ (her kommer det vanskelige:) trykke på "vis alle emner". Dere skjønner at etter forumet startet å bruke INVISION så er det som standard satt på at du bare vil søke i 1mnd gamle emner, eller noe i den duren.. Elendig spør du meg - men nå er det satt slik da. Uansett så kan forum adminene forandre på dette om de er villige Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå