Stratos Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Taster blir brune etterhvert uansett hvor mye man vasker hendene. Men det varierer klart. De som kunn jobber med hvite ark, og rene ting får jo ikke no skitt på fingrene, mens en som f.eks skrur på støvete gamle datating, lett lager brune taster... :wink: Men de ekle tastaturene blir heist forsiktig opp i nærmeste søppelbøtte etter ledningen... -Og ja, det er enkelte jeg ikke håndhilser på etter å ha sett knappebrettet dems... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 Kanke noen komme med noen bilder? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Gateway (stor PC-leverandør) har faktisk en beskrivelse av hvordan man renser tastatur :smile: Bilder: her og her. Vet ikke hva slags fetisjme du har, men men.... :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 Jo, det har seg slik at jeg tenner på skitne tastaturer... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Quote: On 2002-03-14 19:15, sosohal skrev:Jo, det har seg slik at jeg tenner på skitne tastaturer... Ok... da vet jeg det. Tror jeg skal holde meg lengst mulig borte fra deg :grin: Tar du imot/resirkulerer gamle tastaturer (skitne selvfølgelig) forresten? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 Quote: On 2002-03-14 19:17, borre skrev: Quote: On 2002-03-14 19:15, sosohal skrev: Jo, det har seg slik at jeg tenner på skitne tastaturer... Ok... da vet jeg det. Tror jeg skal holde meg lengst mulig borte fra deg :grin: Tar du imot/resirkulerer gamle tastaturer (skitne selvfølgelig) forresten? Er du et skittent tastatur da? :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Quote: On 2002-03-14 19:19, sosohal skrev:Er du et skittent tastatur da? :smile: Om _jeg_ er ett skittent tastatur? Forstod ikke den jeg... Burde kanskje flytte denne "diskusjonen" over til søppel snart :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 Jo, siden du skulle holde deg unna meg. :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Jeg skal holde meg unna deg ja, men de skitne tastaturene mine i fremtiden kan du jo alltids få da Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 Pass på at det er igjen noen brøsmuler og litt hår, takk. :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Ok... skal få det så innsmurt med allt mulig at du spyr (på det) når du får det tilsendt i posten. Ingredienser som følger: * kaffe * cola * gamle, tykke og lange tånegler * sjokoladesaus * voks * hår med lus * bananskall * og ikke minst; hud fra hælen Har vi en avtale? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Sorry, glemte en ting. Det følger også med avskrapte hud/svette/støv-rester fra mus og musmatte. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 Pass på at det er rikelig med stivna Cola, som gjør at det ikke går an i trøkke inn tastene. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 Og tastene må "åffkårs" være brune. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Jeg skal ... forresten, kan ikke si det. Blir sikkert sensurert uansett Men jeg kan love deg at bokstavene blir så brune at fetisjmen din blir overveldet. Jeg anbefaler også alle andre å sende sine gamle og brune tastaturer til sosohal :razz: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Mitt tastatur har begynt å bli dårlig på noen bokstaver:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå