danilovic Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Reiv ut alle knappene, og rensa detmed Q-tips. Nå er detnesten som å skrive på et himmelsk Mitsumi-tastatur. Anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Tok numlock-tastene før helga og skal ta resten nå neste helg jeg. Alt for mye som samler seg opp der Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 12. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2002 Du skulle sett mitt. Holdt på å spy. :wink: Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Numlock-tastene? Har du flere numlocker?? Rensa mitt HP-plastatur for litt siden, alvorlig mye støv og flass nedi der jah Lenke til kommentar
BBC Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Quote: On 2002-03-13 14:58, GalFisk skrev:Numlock-tastene? Har du flere numlocker?? Mente selvfølgelig numpad-tastene Quote: Rensa mitt HP-plastatur for litt siden, alvorlig mye støv og flass nedi der jah Har ingen fortalt deg at man ikke skal gni hodet i tastene? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Lurer på hvor mange kg mat som er i mitt.. Rista det litt oppned og der ramla ut ett brød nesten.. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Tømte tastaturet mitt, og der tatt det nokk mat ut for et lite fotball-lag... Tok ut den beste maten og lagde wok-panne av det... Smakte nydelig.. *stappmett* Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 Kanskje OK.no skal lage en resn-tastaturet-ditt-guide? :smile: Kompisen min tør ikke en gang å rense det. Det sånn feite klissete cola-flekker i og sånt. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Quote: On 2002-03-13 15:06, borre skrev:Har ingen fortalt deg at man ikke skal gni hodet i tastene? Nei, faktisk ikke Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 Nå må du ikke gni hodet i tastene gutt! Forresten så lønner det seg ikke å hopper på det heller. Lenke til kommentar
jokohoma Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Fant ut at det var like greit å skru det fra hverandre. Dermed kunne jeg ta å skylle "toppen" under springen. Skal si det ble fint... Som nytt... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Noen som vet hvor man får tak i Mitsumi-tastatur? (Webshops!) Jeg trenger ett til, i backup! Mitt utgamle Mitsumi-tastatur funker fett etter at jeg sølte jordbær-Litago-yoghurt. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 Lurer litt på om Multicom selger de som "Multicom-tastatur" Da jeg mottok PC-en min fra dem, fikk jeg et Mitsumi. Mener å huske at de oppga det som "Multicom-tastatur". Lenke til kommentar
house Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 fixa mitt jeg og... da jeg skulle lakkere det.. var jævli mye søl nerri der.. øl, cola, hår (siden håret mitt er svart, nesten som ballehår, og like langt) så så det ikke særlig bra ut =) samt massevis av mat og greier.... stakkars stakkats microsoft tastatur =) Housey Lenke til kommentar
Punisher Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Hvilken farge har underlaget under tastene på et Key Tronic tastatur. Mitt ser ut som det er sort.. Har hatt det siden 486'n min :smile: Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 På et gammalt tastatur inne på server-rommet her på jobben, synes det hvilke bokstaver som er i administratorpassordet, de er en smule brunere en resten... Enkelte tastatur her på jobben er til å såy av... Noen av de 4-5 år gamle er brune på de mest brukte tastene. Enkelte av de lukter tilogmed!!!! De brukerne tenker ikke over det en gang, de legger ikke merke til det heller, siden det skjer gradvis. Men så ekkelt a!!! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2002 Så heldig du/dere er da. Mmm.. brune taster. Lenke til kommentar
TRAM Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 - hvis noen av tastene er gjenstridig, skru opp og ta et viskelær og gni pent over kontaktpunktene på kretsfolien. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Brune taster = Tilhører de som ikke vasker hendene? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Quote: On 2002-03-14 15:55, Stratos skrev:På et gammalt tastatur inne på server-rommet her på jobben, synes det hvilke bokstaver som er i administratorpassordet, de er en smule brunere en resten... Oioioi... Snakk om uventede sikkerhetsrisikoer :smile: Man må jo nesten legge inn nye drifts-rutiner: 1. Vask hendene 2. Helst bruk hansker 3. Skift tastatur hver 3 måned 4. Ansette folk til å taste på alle tastene osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå