Mushaboom Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Se her. Denne medlingen har kommet opp avogtil, hva kan det skyldes? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 du har oppdaget den du også ja.. er i tillegg en feilmelding på "Siste Fra Forum" på forsiden. Warning: Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug in /home/forum_new/themes/includes/hardware_siste_forum_hel.php on line 12 Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Tror det funker igjen nå! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 QUOTE (b_cybe @ 26/01/2004 : 17:38) Tror det funker igjen nå! hÆ? "Nå igjen?" Dette har skjedd et par ganger, ihvertfall med meg. Det er uansett ikke noe problem hvis jeg bare trykker [refresh] Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Ok, var ikke klar over det Virker litt rart at det funker når nå trykker refresh men... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 QUOTE (suzze @ 26/01/2004 : 17:30) Se her.Denne medlingen har kommet opp avogtil, hva kan det skyldes? Litt småtrøbbel med en vifte som fører til at mysql tuller litt, fikk rusket opp i problemet og ting ser ut til å funke bra igjen Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 nope, er nok noe rusk i den vifta enda.. Warning: Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug in /home/forum_new/sources/Drivers/mySQL.php on line 65 Warning: MySQL Connection Failed: Can't create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug in /home/forum_new/sources/Drivers/mySQL.php on line 65 Warning: Supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/forum_new/sources/Drivers/mySQL.php on line 68 ERROR: Cannot find database invision Warning: Supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/forum_new/sources/Drivers/mySQL.php on line 101 tre ganger på rad i to forskjellige diskusjoner Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 fikser det så fort jeg jeg ser feilene Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Det er noen ganger en krasj når man skal svare på innlegg også, skjermen som kommer er 'Could not send mail', men det blir lagt inn allikevel.... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Det er pga brukere som ikke har epost adressen sin i profilen, hvis du sier hvilket forum det er snakk om så skal jeg få ordnet opp i det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Dette skjer mange ganger hver dag hos meg! Funker som regel etter noen "refresh", men jeg synes likevel ikke det er særlig bra at det skjer så hyppig. Hvor ligger feilen? (HW.no ja, men kan dere ikke undersøke dette litt nærmere?, det skjer tross alt relativt ofte) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Skal forsøke og kode vekk saken om kort tid, litt lei av det selv Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Da skal det være fjernet, vis ifra hvis dere finner feilen flere steder Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 der kom jeg over litt til som jeg fikk fikset opp, finner dere det flere steder nå så ønsker jeg at dere paster inn teksten her slik at jeg få spesifisert problemet bedre Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 (endret) aiai, nå er det så vidt jeg kan poste eller gå inn på en kategori uten at error-saken dukker opp edit_ brukte 3 forsøk på og poste denne Endret 28. januar 2004 av suzze Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 hvilken error sak? er klar over at vi har hatt litt sql problemer nå som jeg akkurat har ordnet opp i hvis det var det du tenkte på? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 QUOTE (Mr.Ueland @ 28/01/2004 : 21:42) hvilken error sak?er klar over at vi har hatt litt sql problemer nå som jeg akkurat har ordnet opp i hvis det var det du tenkte på? Samme som linken jeg postet i innlegg 1 her. Ser bare mer og mer til den.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Synes det går forferdelig tregt her nå. Flere som opplever det samme? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 28. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2004 Se mine to siste poster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg