Gå til innhold

Spm. om PlanetSide

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må nok stille ned grafikken en del ned i og med at prosessor er bare på 1.2GHz. Den vil bli den største flaskehalsen i systemet ditt.

Skjermkortet trekker litt opp og RAM-en er heller ikke dårlig.

Trial-en hos Fileplanet kan jeg ikke uttale meg noe om da jeg ikke har prøvd eller hørt noe om den.

Lenke til kommentar

rekner med du har XP Althon og han har Duron. Det er forskjell på de 2.

Må bare få legge til at du bør ha god tid når du spiller dette. Det er ikkje sånn som CS at du kan ta ein tur innom på 10-30 minutter. Tar tid å komme i gang og komme der det skjer.

Prøv den 7 dagers demoen og døm sjølv

Lenke til kommentar

Har planer om å oppgradere til en Athlon XP snart...

For se på den Trial'en... Tar evigheter å laste ned :ermm:

Hvordan er miljøet forresten? Er det noen sosial del i spillet?

Og hvordan er det med den tillegspakken? Er den nødvendig å ha?

Lenke til kommentar

7-dagers trial fungerer akkurat som fullversjonen.

Nei, du trenger ikke tilleggspakken (har den ikke selv). Faktisk så er det svært få som foreløpig spiller på de nye brettene (som er under bakken). Men dette kommer kanskje til å forandre seg ettersom det kommer nye oppdateringer.

Settingen rundt miljøet er også veldig bra. Det er lagt masse opp til samarbeid gjennom squads på opp til ti personer, og 3 squads kan danne en platoon med opp til 30 personer. Foruten dette kan man alltids bli med i en outfit. Dette er egne klaner inne planetside som du vil være med i selv om du logger av.

Endret av IceCone
Lenke til kommentar

Har no tatt lillebror sin AMD Athlon XP 1.6 GHz... Lastet ned PlanetSide herfra og er no på prøvespilling i 30 dager... Dere som kom med Ram tipset? Vil mer ram stoppe den uendelige "laggen" i de store kampene? kampene? Tips om midlertidig løsning?

Ellers går alt smertefritt.. :p

Er det noen som er intressert i å hjelpe meg igang, så send meg en mail.. Spiller Terran på Werner med navnet Aleksander.

Virket iallefall gøy så langt....

Lenke til kommentar

Selv så spiller jeg NC. Mest fordi jeg foretrekker hard ammunisjon fremfor strålepistoler. Også har jo NC Jackhammer-våpenet som river fienden i filler på nært hold :)

Trenger du tips eller hjelp send meg en /tell så skal jeg gjøre hva jeg kan!

Lenke til kommentar

Du skal vite det at hvis du dreper en fiende med JackHammeren, så må du nok belaget deg på en tell: hvor han sier hvor "n00b" du er og over "overpowered" våpenet er. Jeg ble så dritt lei alle tellsene at jeg sa opp JH.

Enkleste måten å å få kills, Agile+Surge+JH. Da løper du fort + at netkoden i spillet vil få deg til å sprette litt opp og ned på vegger hos motstanderen.

spiller NC på werner, send gjerne en tell til "maccx"

Lenke til kommentar
Har no tatt lillebror sin AMD Athlon XP 1.6 GHz... Lastet ned PlanetSide herfra og er no på prøvespilling i 30 dager...

Hvordan fungerer egentlig denne WinXP/Planetside-promoen? MÅ spillet være installert på en maskin med XP eller holder det at man har tilgang til en PC med XP?

;)

Lenke til kommentar

Slik jeg forstår det må XP være installert på den maskinen du spiller på.

Dessuten tror jeg ikke 30-dagers demoen fungerer lenger, fordi man ikke får tilsendt produktnøkkel på e-post.

Prøv heller 7-dagers demoen her. Da får du hvertfall sett om du liker spillet eller ikke.

Endret av IceCone
Lenke til kommentar
Slik jeg forstår det må XP være installert på den maskinen du spiller på.

Dessuten tror jeg ikke 30-dagers demoen fungerer lenger, fordi man ikke får tilsendt produktnøkkel på e-post.

Prøv heller 7-dagers demoen her. Da får du hvertfall sett om du liker spillet eller ikke.

Jeg lastet ned 30-dagers demoen for en uke siden og installerte den på en WinXP maskin, har ikke prøvd på andre opertativ systemer da... Fikk også tilsendt koden fra Gamespot...

Hadde problemer med nedlastingen fra web-siden, men etter å tatt linken inn i GetRight funket det helt fint...

Lenke til kommentar
Jeg lastet ned 30-dagers demoen for en uke siden og installerte den på en WinXP maskin, har ikke prøvd på andre opertativ systemer da... Fikk også tilsendt koden fra Gamespot...

Hmmm, det var rart... Jeg fikk ikke tilsendt noen kode selv om jeg prøvde 3 forskjellige e-postadresser :mad:

Jaja, hvis noen vil prøve, så sjekk at dere mottar koden på e-post slik at derer ikke laster ned 1,5 GB til ingen nytte..

Lenke til kommentar

Jeg har 1024 ram, radeon 9700pro, amd xp 2300

Har ikke full grafikk, men nært opptil. Hakker veldig skjelden, som regel bare når jeg zoomer inn på en salve reaver raketter. Har derimot nesten alltid "lag" i kamper på mer en 10-15 folk (1284/384 linje). Det er dette lagget og måten det blir håndtert på jeg ikke liker med spillet. (De med god linje blir "straffet" sett i forhold til modem/isdn brukere.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...