Gå til innhold

har lyst på en MD, men har ikke peil på hvilken...


Anbefalte innlegg

ønsker meg en minidisk spiller, men som sagt har jeg ikke noen anelse på hvilken. en ting vet jeg, den bør ikke koste mer enn 1500-1600 kr. sånn fjernkontroll sak på ledningen kan gjerne være med :) egentlig har jeg ikke så god peiling på minidisk spillere i det hele tatt, så anbefalinger og hjelp setter jeg stor pris på :yes:

 

kommer til å bruke den endel på skolen og andre steder, så den kan ikke være monster stor da...

headphones har jeg fra før, men regner at det følger med også... :thumbs:

 

på forhånd takk :D

 

EDIT: Tenkte fikk litt på denne ,er et det er bra valg?

Endret av M_H_B
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ønsker meg en minidisk spiller, men som sagt har jeg ikke noen anelse på hvilken. en ting vet jeg, den bør ikke koste mer enn 1500-1600 kr. sånn fjernkontroll sak på ledningen kan gjerne være med :) egentlig har jeg ikke så god peiling på minidisk spillere i det hele tatt, så anbefalinger og hjelp setter jeg stor pris på :yes:

 

kommer til å bruke den endel på skolen og andre steder, så den kan ikke være monster stor da...

headphones har jeg fra før, men regner at det følger med også... :thumbs:

 

på forhånd takk :D

 

EDIT: Tenkte fikk litt på denne ,er et det er bra valg?

Sony N10, minidisc

 

Eller noe JOF fra komplett...

Creative Muvo NX er også bra-- :w00t:

Lenke til kommentar

sånne mder som er koblet opp til pcen på samme måte som mp3 spiller er jo fett.. har selv en sony mz-n1.. men nå er den totalt ødelagt da.. men som sagt over her er kanskje mp3 spiller tingen nå.. skal nå skaffe meg en Ipod tenker jeg

 

Edit: skiveleif

Endret av bakemesterharepus
Lenke til kommentar
ønsker meg en minidisk spiller, men som sagt har jeg ikke noen anelse på hvilken. en ting vet jeg, den bør ikke koste mer enn 1500-1600 kr. sånn fjernkontroll sak på ledningen kan gjerne være med :) egentlig har jeg ikke så god peiling på minidisk spillere i det hele tatt, så anbefalinger og hjelp setter jeg stor pris på :yes:

 

kommer til å bruke den endel på skolen og andre steder, så den kan ikke være monster stor da...

headphones har jeg fra før, men regner at det følger med også... :thumbs:

 

på forhånd takk :D

 

EDIT: Tenkte fikk litt på denne ,er et det er bra valg?

Jeg har den modellen du linket til og jeg syns den er super. Fin pris er det også. Det er ikke vanskelig å overføre sanger osv. Du kan f.eks velge kvalitet så du kan ha flere cd`er i en minidisc.

Lenke til kommentar

Minidisc benytter et eget filformat som Sony har patent på. Skal du overføre musikk som er lagret som MP3 må den komrimeres på nytt, med det kvalitetstap som det innebærer.

 

Skal du ta opp dine favorittforelesninger på skolen, er det greit med MP3 som du kan legge rett inn på harddisken og også spille fra PC'en.

Lenke til kommentar

Jeg har også den minidiscen som det ble henvist til, SONY MZN510S , og er fornøyd med den. Liker ikke programvaren som følger med, men det går greit. For meg ble minidisc et rimeligere alternativ. Selvsagt får man mp3-spillere til under 1500 kr, men da har man begrenset seg til en viss størrelse.

 

Lydkvaliteten på MD er bra i lp2 modus, og mindre bra i lp4. lp4 bruker jeg bare enkelte ganger, f.eks. da jeg ville ha 6 iron maiden cd'er på en minidisc. Må jo si at jeg ikke er så veldig kresen på lydkvalitet da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...