Gå til innhold

Bærbar Desktop-erstatning?

whaley

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe meg en bærbar desktoperstatter.. valget faller på bærbar hovedsaklig pga. mangelplass i leiligheten, og i den forbindelse har jeg funnet fram til denne.

Ut i fra hva jeg har lest her på forumet bråker den visstnok ganske mye? og er også generellt sett tung og støyende.. men nå skal jeg ikke bruke den så mye til skole og slikt.. Kommer til å ha den med når jeg er ute og reiser, ellers vil den stå hjemme i leiligheten.

Noen som har noen andre tips å komme med? Maskina bør være kraftig og gjerne med et godt skjermkort da det sikkert blir litt spilling fra den :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kamerat av meg kjøpte denne for en stund siden, og han ble VELDIG skuffa. Ikke bare bråker den: Den hakker og stanser opp, han mener at de 512 megabyte'ne med ram oppfører seg mer som 64, og i tillegg er dette et ukjent merke det blir vanskelig å få service/garanti på.

Hvis du bare kjøper bærbar fordi en stasjonær tar for stor plass, så kast ut noen bøker eller no: Du får så mye råere stasjonær pc (med f.eks. flat lcd-skjerm så det ikke tar så mye plass) til samme pris som en vanlig bærbar.

Lenke til kommentar

har samme pcen selv omtrent og jeg har veldig fornøyd, gir mye for pengene. har aldri hatt problemer med at den låser seg eller hakker. men den bråker litt mye til å f.eks kunne sitte på lesesal etc. om du hører på litt stille musikk eller spiller hører du ikke vifta.batteriet varer i ca 2t og 15 min når jeg ser dvd eller divx på toget så du klarer å se en film :yes: to venner av meg har også tilsvarende maskin med omtrent samme specs og de er også godt fornøyd

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
...i tillegg er dette et ukjent merke det blir vanskelig å få service/garanti på.

Elitegroup er da relativt kjent.

Lenke til kommentar
...i tillegg er dette et ukjent merke det blir vanskelig å få service/garanti på.

Elitegroup er da relativt kjent.

Det er det, ja.

Den pcen er det flere som har hatt problemer med enn det som burde vært tilfelle, men den gir særdeles mye for pengene. Men det er jo noe som heter garanti som brukes hvis varen ikke fungerer slik den skal.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Men det er jo noe som heter garanti som brukes hvis varen ikke fungerer slik den skal.

Et bra argument for å gå for den, i tillegg til angrefrist, noe som gir deg rett å ha den i 14 dager for så å levere den tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...