bosannes Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Når jeg avslutter Opera 7.23, ser programmet ut til å avsluttes på helt vanlig måte, men fortsetter å kjøre i bakgrunnen uten noen synlige elementer. Jeg må da i TaskManager og avslutte Opera.exe, før jeg får startet opera på nytt Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Ok, og du lurer på hvordan dette skal fikses? Eller bare konstanterer du det? Så ikke noe splørsmål... Har du prøvd å avinstallere? Og legge inn på nytt? Pleier ofte å hjelpe i slike saker.. Endret 26. januar 2004 av Zamoht Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 sliter med det samme.... bruker engelsk 7.23 selv om jeg avlutter opera, så ligger opera.exe i prosesser, under prosesnavn Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Det tar bare litt tid. Merker det samme selv. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Hadde samme problemet med 7.11 før jeg innstallerte 7.23, men kan jo prøve Lenke til kommentar
Eddy Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Har hatt samme problemet, kanskje har det noe med språket på Pc'en å gjøre??? Kanskje hvis man prøver å sette det til engelsk....verdt et forsøk, eller hva?? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Når jeg avslutter Opera 7.23, ser programmet ut til å avsluttes på helt vanlig måte, men fortsetter å kjøre i bakgrunnen uten noen synlige elementer. Jeg må da i TaskManager og avslutte Opera.exe, før jeg får startet opera på nytt Så trist da! Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 her er en tråd: http://my.opera.com/forums/showthread.php?...ra+task+manager Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) ser ut som problemet mitt kan være det at jeg har opera oppe for lenge om gangen, *må vende vane* Endret 26. januar 2004 av bosannes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå