Cs-mannen Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 dem henta den idag, skal reparere eller bytte ut dvd-spillern. Noen som har noe erfaring? : Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 elkjøp folka nær der jeg bor er utrolig treige!!! men kanskje det motsatte hos der du bor.... Lenke til kommentar
lar5one Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Det å måtte levere inn en maskin til fiks...er det noen i det hele tatt som har gode erfaringer med det? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Hmm ja visst det er fra et bra firma... Men ja det tar lang tid...men så fungerer det joh som oftest når du før det tilbake Lenke til kommentar
snikka Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Hadde samme problem som deg. Det tok 7 dager fra boxen ble hentet til jeg fikk en ny en på døra. Tatt i betraktning av at den ble sendt til England synes jeg dette var kjapt ekspedert. Jeg fikk en ny xbox tilbake. Var vel ikke verdt å reparere den gamle sikkert. Lenke til kommentar
Daggy Skrevet 5. februar 2004 Del Skrevet 5. februar 2004 (endret) Har hatt min på reperasjon en gang. De bytta dvd, harddisk og motherboard faktisk! De henta'n på en fredag, og så kom den tilbake på torsdag. Så sett på at den da hadde vært i England er det veldig bra! Men problemet mitt var at det tok så lang tid å få avtalt tid med DHL. Blei satt over hit og dit. Tror det var 4(!) ganger før jeg kom til rette stedet.. Men når de først kom var det somsagt utrolig bra Endret 5. februar 2004 av Daggy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå